LUDZIE!!! GOMEZ TU JEST!!!

1. Data: 2001-04-16 10:57:26

Temat: LUDZIE!!! GOMEZ TU JEST!!!
Od: "gomez" <k...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

YO DJ!
KIm wy jeSTesCie? Drechami?
co nIe podoba sie wam Muj jezyk? Za IntENIGenty czyżby?
Na me WSPANIALE posty 0 (sLOWnie : zero ) reakCJI!
W ogóle tO cale pL.sOc.PsYcHoLoGiA to jedna wielka Qrv@ "telenowela"
piSZA DO nIEJ tylko bABY i qrv@ urzalają się nad soba jakie to one biedne!!!
A ja co mam powiedzieć? PoPRoSTu paLNE se W ŁEb i chuj!!!

1. Data: 2001-04-16 14:27:57

Temat: Re: LUDZIE!!! GOMEZ TU JEST!!!
Od: "Lorn" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gomez" <k...@f...net.pl> wrote in message news:9bein3$6pd$1@news.tpi.pl...
> [...]
biedne!!!
> A ja co mam powiedzieć? PoPRoSTu paLNE se W ŁEb i chuj!!!

Twoj jezyk jest bardzo interesujacy. Nieco wylgarny, ale z charakterem.
A co do twojego problemu, nie przejmuj sie. To sie kazdemu czasem zdarza.
Poczytaj juz istniejace watki i sprobuj zaczac nowa dyskusje na temat, ktory
cie interesuje. Moze wtedy ktos cie doceni.

I nie badz tak negatywnie nastawiony. Bo wszyscy beda cie mieli za
zakompleksionego smarkacza bez gustu i krzty rozeznania w netkiecie, czyli
lamera.

Lorn

1. Data: 2001-04-16 15:04:16

Od: "Julek Verne" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Gomezku!
Czy Ty przypadkiem nie cierpisz z powodu braku własnej wartości? Masz jakieś
kompleksy? Nie odpowiadaj, to daje sie odczuć z tonu Twojej wypowiedzi,
krótkiej ale treściwej w formie przekazu. Widzę, że próbujesz tym zwrócić na
siebie uwage. To nie jest chyba najlepszy sposób. Proponuję abyś podał jakis
temat pod dyskusję na forum grupy to spóbujemy byc razem z Tobą. Na tej
grupie nie ma osób, o których piszesz, wierz mi. Sam mało się wypowiadam ale
dużo czytam.

Pozdrawiam
Julek Verne

1. Data: 2001-04-16 18:44:14

Od: "mIrO" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja co mam powiedzieć? PoPRoSTu paLNE se W ŁEb i chuj!!!

I Swiety Spokoj! ;-)

mIrO

1. Data: 2001-04-16 18:47:58

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gomez" <k...@f...net.pl> napisał w wiadomości
> KIm wy jeSTesCie? Drechami?

A jak myslisz? A Ty?

> co nIe podoba sie wam Muj jezyk?

Nie. TwUj jezyk mi sie nie podoba.

> Za IntENIGenty czyżby?

Tak inteligentny, ze nie moge niektorych slow zrozumiec :-( Np. co to znaczy
"Muj"? Nawet w slowniku nie bylo. Chyba mam slownik dla drechow ;-(

> Na me WSPANIALE posty 0 (sLOWnie : zero ) reakCJI!

Zartujesz sobie z nas, czy mowisz to serio? Na ten jest reakcja i chyba o to
Ci codzilo - o zainteresowanie nas soba? Nie masz nic ciekawego do
powiedzenia, to starasz sie chociaz zwrocic nasza uwage przeklenstwami i
takimi postami?

> W ogóle tO cale pL.sOc.PsYcHoLoGiA to jedna wielka Qrv@ "telenowela"

Pomysl - skoro tu jestes - jestes jej uczestnikiem. Jak mozesz wystepowac w
telenoweli? Ty chyba drechem jestes ;-) BTW: odchodzisz po zakonczeniu
111258 odcinka?

> piSZA DO nIEJ tylko bABY

Jakos nie wiedzialem, ze jestem "bABA". Dzieki, ze mi to uswiadomiles.
Zreszta jestes chyba troche zacofany z tymi swoimi pogladami. I co z tego ze
"bABY"? Wolisz "chlopow"? BTW: pseudo "gomez" dla "bABY" chyba nie jest?

> i qrv@ urzalają się nad soba jakie to one biedne!!!

A Ty co wlasnie robisz? Zreszta juz wole poczytac jak sie "bABY uRZalaja"
niz jak Ty piszesz swoje inteligentne posty.

> A ja co mam powiedzieć? PoPRoSTu paLNE se W ŁEb i chuj!!!

Nie za bardzo sie nad soba uzalaz. Zreszta palnij SE w leb! Dobrze Ci zrobi!

A teraz troche bardziej sensowna odpowiedz: znajdz sobie jakis ciekawy
temat, sprobuj cos wymyslic, napisz - wtedy zyskasz wieksze zainteresowanie
i uznanie wsrod grupowiczow. Nie mow, ze "baby sie uzalaja", tylko sprobuj
dodac jakies swoje ciekawe zdanie w tych dyskusjach!

--
--===[Strix]===--
s...@p...com

1. Data: 2001-04-16 18:55:59

Temat: dzieki ...
Od: "gomez" <k...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

DziĘki, zawSze milo uslyszec jakies przyjemne slowa na svooj teMAt...
I jeszcze raz dzieki za stwierdzenie że JezYk niEco wUlgarnY aLe z
chArakterem.
APROPOS a netykieta? Co nie wolno pisać TaKiMi LiTeRaMi? to jest odmieNNy
efFekt

1. Data: 2001-04-16 18:58:37

Od: "gomez" <k...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I Swiety Spokoj! ;-)
>
> mIrO

Oczywiście, ludzie którzy mają jakieś problemy są niepotrzebni :<<<
twoim zdaniem. ,|,,

1. Data: 2001-04-16 22:12:36

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gomez wrote:

> [...]
> piSZA DO nIEJ tylko bABY i qrv@ urzalają się nad soba jakie to one biedne!!!
> A ja co mam powiedzieć? PoPRoSTu paLNE se W ŁEb i chuj!!!

Musze sie przylaczyc, do piewcy wyrafinowanego stylu tego postu. Ile
staran, zeby zrobic bledy na maksa, i ta zmiennosc czcionki (mi by sie
tak nie chcialo). I dlatego, ze to wyglada zbyt slicznie, nie wierze Ci
Gomezie. Nalezysz zapewne do gatunku walczacych szajbusow, ktorzy zyc
nie moga bez klotni, wyzywania sie itd.

Flyer
--
Zwyczajny szary obywatel :)

1. Data: 2001-04-17 09:29:22

Temat: Re: dzieki ...
Od: Michał Żelechowski <z...@v...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

gomez wrote:

> APROPOS a netykieta? Co nie wolno pisać TaKiMi LiTeRaMi? to jest
> odmieNNy
> efFekt

mi jest ciężko przeczytać taki efekt

pozdrawiam
- mż -

1. Data: 2001-04-17 09:41:19

Od: "gomez" <k...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak nie chcialo). I dlatego, ze to wyglada zbyt slicznie, nie wierze Ci
> Gomezie. Nalezysz zapewne do gatunku walczacych szajbusow, ktorzy zyc

Nie, Flyerze.
1) Jedyny blad to "muj"
2) Ten post juz jest czesciowo nieaktualny
3) Do gangu walczacych szajbusuów mi daleko (10 kg to dla mnie duzy ciezar)
4) Co masz dO tAkIcH lItEr?
5) Przeciwnie, nie lubie wyzywania i klótni tylko wkurza mnie ludzka
mentalnosc.
6) Inna rzecz ponioslo mnie :|
7) ZAWSZE bylem inny od wszystkich i spokykalem sie z ich zlosliwoscia

sloneczka
Re: "Bog jest wszystkim i wszystko jest Bogiem" c.d. (dlugie - odp. dla Pinopy, Czarka )
Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi
dziwny sen
brain.exe