La vera Italia!

12. Data: 2018-02-19 18:46:47

Temat: Re: La vera Italia!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jingiel <x...@x...xx> wrote:

> Jak nie o polityce, to o chorobach wątroby 40 letniej panny mieszkającej
> w garażu. Tu jest pl.rec.kuchnia

No to dawaj.

--
XL

11. Data: 2018-02-19 18:46:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nuel <2...@g...pl> wrote:

> [...]
> inne grupy.
> Bądź łaskawa zamieszczać podobne materiały na innych grupach, do tego

No to dawaj o kuchni.

--
XL

13. Data: 2018-02-19 18:46:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziggy <B...@F...net> wrote:
> On 2018-02-19, XL wrote:
>

> NTG

NTG???
Przecież Włochy powinny się kojarzyć z kuchnią!

--
XL

14. Data: 2018-02-19 18:46:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Owszem , ktoś musiał być, ale na pewno nie świecił pszykładem świetego.
> Więc nie na miejscu jest robić , zwłaszcza na forum kraju napadniętego,
> takiemu człowiekowi pozytywnej propagandy.

Fakt. Franciszek nie jest jednoznaczny :->

--
XL

15. Data: 2018-02-19 20:32:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież Włochy powinny się kojarzyć z kuchnią!

Dlaczego? Kraj w większości ciepły ,
można więc jeść wiele surowizny,
a to nie zmusza do gotowania.

Za to w śpiewaniu powinni być na topie, i często są.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-02-19 20:47:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Dlaczego? Kraj w większości ciepły ,
> można więc jeść wiele surowizny,
> a to nie zmusza do gotowania.

Dziś w tv (chyba w serialu ,,Dom") usłyszałam mądrą sentencję: ,,Człowiek tym
się różni od zwierzęcia, że je gotowane oraz ma sumienie."

> Za to w śpiewaniu powinni być na topie, i często są.

Oj, jeszcze oni zaśpiewają.

--
XL

17. Data: 2018-02-20 02:44:59

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 17:12, Ziggy pisze:
> On 2018-02-19, XL wrote:

> NTG

Jesteś osobą niepełnosprawną umysłowo?
Przecież tę szmatę każdy normalny człowiek ignoruje i nie wyciąga innym
na wierzch. Tępa chamica wiecznie zasrywa usenet pisiorską propagandą.
Wszystkie grupy, na które pisuje. Wszystkie oprócz polityki, rzecz jasna.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

18. Data: 2018-02-20 03:09:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Jesteś osobą niepełnosprawną umysłowo?

O, jakie miłe ątre ?

> Przecież tę szmatę każdy normalny człowiek ignoruje i nie wyciąga innym
> na wierzch. Tępa chamica

... powiedział wzór normalności z Sevres pod Paryżem.
A raczej ze slumsu pod śmietnikiem...

> wiecznie zasrywa usenet pisiorską propagandą.

Tu cię boli.
No to jeszcze trochę popisioruję propagandowo - musisz się z tym pogodzić.
Gula chodzi? Spokojnie, oszczędzaj nerwy, muszą ci wystarczyć na dłuuuugo.

> Wszystkie grupy na które pisuje

Na fszyskie czy!
Szmato.

--
XL

19. Data: 2018-02-20 14:31:00

Od: Ziggy <B...@F...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-02-20, Akarm wrote:

> [...]
> na wierzch. Tępa chamica wiecznie zasrywa usenet pisiorską propagandą.
> Wszystkie grupy, na które pisuje. Wszystkie oprócz polityki, rzecz jasna.

Po wypowiedziach w tym stylu pewnie wielu ignoruje Ciebie.

20. Data: 2018-02-20 16:36:24

Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 18:46, XL pisze:

> No to dawaj.

Nie mam aż takiego parcia na szkło jak ty. Poza tym nie siedzę w necie
nonstop jak ty. Są inne ciekawsze zajęcia.

Karczochy - czy korzenie łopianu będa lepsze ??
Syrop na kaszel i nie tylko..
Pieczona Alaska ?
Żydowsk(a mentaln)ość.
Kiście!