Łączenie różnych technik (książka)

1. Data: 2006-10-27 14:51:18

Temat: Łączenie różnych technik (książka)
Od: "Bożena" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
trafiłam w sieci na moim zdaniem ciekawą ksiażkę (po rosyjsku), w której
znajduje się dokładny opis, jak zrobić prześliczne obrazki łącząc różne
techniki - malowanie, różne hafty itd.
Niektóre obrazki są tu:
http://voila.pl/9oajt
A sama książka (ok. 140 Mb) lezy tu:
http://www.sendspace.com/file/yujbvp
Format książki to dvju, czytamy go przy pomocy np. tego darmowego narzędzia:
http://glinki.com/?l=h8cctt

Miłego oglądania :)
Bozenka

2. Data: 2006-10-28 19:12:41

Temat: Re: Łączenie różnych technik (książka)
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trafiłam w sieci na moim zdaniem ciekawą ksiażkę (po rosyjsku), w której
> znajduje się dokładny opis, jak zrobić prześliczne obrazki łącząc różne

Witam.
Ściągnęłam, otworzyłam, zobaczyłam.
Fantastyczna książka, dziękuję Bożenko.
Dorota (Wrocław)

3. Data: 2006-11-02 19:07:56

Od: "Agnieszka " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena <v...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> http://www.sendspace.com/file/yujbvp
> Format książki to dvju, czytamy go przy pomocy np. tego darmowego narzędzia:

Chyba już nie ma możliwości zapisania tego free:(, albo ja czegoś nie
widze..:-|(chętnie bym ja zobaczyła).
Pozdrawiam-Abulinka

4. Data: 2006-11-02 20:02:34

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena <v...@o...pl> napisał(a):

> A sama książka (ok. 140 Mb) lezy tu:
> http://www.sendspace.com/file/yujbvp

Jak Wam sie udalo sciagnac ta ksiazke? Od paru dni probuje sie polaczyc i
wciaz mam informacje ze bra wolnych laczy :(

pozdr
yas

5. Data: 2006-11-03 11:25:33

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aga " wrote in message news:eidisq$ait$1@inews.gazeta.pl...
> Jak Wam sie udalo sciagnac ta ksiazke? Od paru dni probuje sie polaczyc i
> wciaz mam informacje ze bra wolnych laczy :(
>
> pozdr
> yas

Gdzieś jeszcze widziałam linka do tej samej książki na innym serwerze. Zaraz
poszukam. Może stamtąd będzie łatwiej.

Bożenka :)

6. Data: 2006-11-03 12:55:00

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam. Są trzy linki do trzech części:
http://glinki.com/?l=2k2bdt
http://glinki.com/?l=ovrjkj
http://glinki.com/?l=aen374

Pozdrawiam,
Bożenka :)

7. Data: 2006-11-03 14:22:33

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moj komputer oszalal jak zaczelam sciagac i musialam przestac a te fotki
sa takie cudne ja sie poplacze

J.Clayton Hannah
Pomocy!!!!!!!!
chusty szydełkowe