Łagodne rodzinne drgawki noworodkowe

1. Data: 2006-11-09 12:42:41

Temat: Łagodne rodzinne drgawki noworodkowe
Od: h...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś z Grupowiczów zetknął się z tzw. łagodnymi rodzinnymi
drgawkami noworodkowymi? (benign familial neonatal convulsions -
podaję angielską nazwę, bo od lekarzy słyszałam różne
tłumaczenia). Moja córka miała drgawki w pierwszej dobie życia i
później (aż do czwartej), ja również. Okazało się, że miał je
także mój ojciec. I córka, i ja przyjmowałyśmy luminal - córka
przez 4 miesiące, ja prawdopodobnie przez 2 lata. Boję się, czy
drgawki i przyjmowanie tak silnego leku nie wpłyną negatywnie na
córkę. Na mnie co prawda nie wpłynęły, ale o nią się obawiam.
Jeśli ktoś z Was zetknął się z tym problemem, bardzo proszę o
odpowiedź.
Pozdrawiam,
HaHalszka

2. Data: 2006-11-09 22:10:42

Temat: Re: Łagodne rodzinne drgawki noworodkowe
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...fm> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Zapytaj na pl.soc.dzieci

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Mamy wiele dowodów na to, że wariactwo jest chorobą dziedziczną:
rodzice dostają ją od dzieci ;-) (George Brown - psycholog)

3. Data: 2006-11-10 14:27:07

Od: h...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj na pl.soc.dzieci
>
> pozdrawiam,
> Lesława Jaworowska

Dziękuję. Pytam wszędzie, tam też dotarłam.
Pozdrawiam,
HaHalszka

Zakazać prezerwatyw...
[ot] pomoz
Umiarkowanie w seksie - światowy trend (link)
Poszukuje samotnej mamy
Do Wrocławiaków - pilne