Lakier do parkietu - jaki

1. Data: 2005-11-29 19:50:43

Temat: Lakier do parkietu - jaki
Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mozecie doradzic jaki lakier bedzie bardziej trwalszy ? zastanawiam sie
pomiedzy v33
wuskładnikowym -http://parkiet.net.pl/sklep/product_info.php/cPath/
25_52/products_id/310
i Duluxem Daimond - http://www.dulux.pl/Produkt/Jsp/drewno_wew.htm#a

czy zeczywiscie Dulux jest taki wydajny ? 25 m z 1 litra ?
A moze jakiś inny lakier polecacie? ewentualnie jak mógłbym prosić adres
sklepu w w-wie

Pzdr.

2. Data: 2005-11-29 22:38:10

Temat: Re: Lakier do parkietu - jaki
Od: majster <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Nov 2005 20:50:43 +0100, News napisał(a):

> czy zeczywiscie Dulux jest taki wydajny ? 25 m z 1 litra ?

chyba żartujesz. No chyba że to szmatą będziesz wycierał.
--
W domu i ogrodzie - majster Ci pomoże
nowe forum majstra -przyłącz się-

3. Data: 2005-11-30 06:58:03

Od: "jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "News" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> czy zeczywiscie Dulux jest taki wydajny ? 25 m z 1 litra ?
> A moze jakiś inny lakier polecacie? ewentualnie jak mógłbym prosić adres

Nie patrz na wydajność tylko na twardość, czyli trwałość. Ja mogę Tobie
pomalować 50m2 z litra tylko jaką będziesz miał cienką warstwę to chyba nie
muszę pisać. Tu nie ma cudów litr, to litr jeśli pomalujesz 25m z litra to
będziesz miał grubość x jeśli użyjesz to na 12,5m to będziesz miał 2x. Więc
patrz na jakość lakieru.
Jacek

4. Data: 2005-11-30 09:37:58

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście nie masz racji, bo wazny jest udział rozpuszczalników, czyli tego, za co
zapłaciłeś a co odparuje, czy 80%
czy 5%
JaC

5. Data: 2005-11-30 09:48:34

Od: "jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odciąłeś ostatnie ważne zdanie. "Patrz na jakość lakieru" a to jest właśnie
udział tych rozpuszczalników, o których piszesz i z czym jak najbardziej się
zgadzam. Pisząc właśnie, że mogę z litra pomalować 50m2 miałem na myśli
dodanie rozpuszczalnika (który jak wiadomo wyparuje), i zostanie bardzo
cienka warstwa lakieru, o której też napisałem ;)

6. Data: 2005-11-30 12:06:56

Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <j...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
> Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> tego, za co zapłaciłeś a co odparuje, czy 80%
> miał grubość x jeśli użyjesz to na 12,5m to

No nie mam zamiaru nic dolewac. na puszcze duluxa jest info ze wydajnosc
jest do 25 m2 z 1l. i troche mi sie to wydaje podejrzane bo na v33
dwuskładnikowym jest 8-10 m2 z 1l.
Stąd moje pytanie na grupe. mozecie polecić jakis porządny lakier. chciałbym
zrobić podłoge na lata, a nie szlifowac ja co kilka lat.

7. Data: 2005-11-30 12:12:39

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź, ile warstw musisz kłaść, dwuskładnikowe twardniej w duzym stopniu niejako w
masie (choć rozpuszczalniki tez
maja i odparowują), więc można grubiej nakładać mniejsza liczbę warstw.
JaC
PS. Polecam dwuskładnikowy poliuretanowy Loba.

8. Data: 2005-11-30 14:46:01

Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
> więc można grubiej nakładać mniejsza liczbę warstw. JaC
> PS. Polecam dwuskładnikowy poliuretanowy Loba.

mówisz o tym ?

LOBADUR - PU 6020 Rapid (DD)
http://www.meranti.pl/lakiery_loba.htm

Cena za podwieszany sufit - proszę o poradę (W-w)
Ocieplenie sufitu - czy warto, jeśli tak, to czym?
Jeszcze jedno pytanko odnośnie C.O.
Plyn niezamarzajacy do C.O.
ceny