Łamidupka dla Środy.

1. Data: 2019-06-11 08:23:53

Temat: Łamidupka dla Środy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.magnapolonia.org/nowa-zelandia-mezczyzna
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-06-12 00:09:54

Temat: Re: Łamidupka dla Środy.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-11 08:23, XL wrote:
> https://www.magnapolonia.org/nowa-zelandia-mezczyzna
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

Dokładnie o to chodzi aby obronić Kulture białego człowieka przed czymś
takim lub podobnym.

3. Data: 2019-06-15 02:39:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

> Dokładnie o to chodzi aby obronić Kulture białego człowieka przed czymś
> takim lub podobnym.

Napisał facet, który podszywa się pod dziewczynkę...

4. Data: 2019-06-15 04:24:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-15 02:39, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

> Napisał facet, który podszywa się pod dziewczynkę...

Przyzwyczajaj się! W teorii krytycznej, fakty nie mają żadnego znaczenia.
Levackie kwestionowanie plci biologicznej _zmierza_wprost_ do
zakwestionowania człowieczeństwa, w ogole.

Już wkrótce, w ramach 'dyskursu', prowadzonego według reguł 'teorii
krytycznej', 'wynegocjowana' zostanie 'prawda', że jesteś osłem, albo
jakimś innym zwierzątkiem.

5. Data: 2019-06-15 09:46:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2019 o 03:24, Ilona pisze:
> [...]
>
> Już wkrótce, w ramach 'dyskursu', prowadzonego według reguł 'teorii
> krytycznej', 'wynegocjowana' zostanie 'prawda', że jesteś osłem, albo

w koncu swiat stanie przed toba otworem i bedziesz mogl wyjsc na ulice

--
gazebo

6. Data: 2019-06-15 10:37:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2019 o 04:24, Ilona pisze:

> Przyzwyczajaj się! W teorii krytycznej, fakty nie mają żadnego znaczenia.
> Levackie kwestionowanie plci biologicznej _zmierza_wprost_ do
> zakwestionowania człowieczeństwa, w ogole.

Kiedy lewaki kwestionowały płaskość Ziemi, to oszołomstwo też się darło,
że to kwestionowanie człowieczeństwa.
Zwyczajnie nie nadążasz za rozwojem nauki i dlatego panikujesz. Nie ty
pierwszy w historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-06-15 21:44:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-15 10:37, Kviat wrote:

> Kiedy lewaki kwestionowały płaskość Ziemi, to oszołomstwo też się darło,
> że to kwestionowanie człowieczeństwa.
> Zwyczajnie nie nadążasz za rozwojem nauki i dlatego panikujesz. Nie ty
> pierwszy w historii.

Ten neas mały levaczek, to całkiem atrakcyjna panienka, jeszcze.

https://youtu.be/tipJmPVYB68

//a jaka wyszczekana, jak owczarek niemiecki, z nazistowskim rodowodem :)))

8. Data: 2019-06-15 21:55:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-15 09:46, gazebo wrote:
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

> w koncu swiat stanie przed toba otworem i bedziesz mogl wyjsc na ulice

o otworach, to tutejszem levaczkom opowiadaj, oni lubią takie 'klimaty' :)

9. Data: 2019-06-15 23:17:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2019 o 21:44, Ilona pisze:

> Ten neas mały levaczek, to całkiem atrakcyjna panienka, jeszcze.

Ale wiesz, że trans Ilony mnie nie interesują?
Nie masz szans.

> //a jaka wyszczekana, jak owczarek niemiecki, z nazistowskim rodowodem :)))

Czyli zrozumiałeś/aś i doskonale zdajesz sobie sprawę, że piszesz brednie.
To dobrze.
Teraz pozostaje pytanie dlaczego to robisz, ewentualnie za jakie
pieniądze i kto ci za to płaci.
Nikt zdrowy psychicznie za darmo by tego nie robił.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-06-16 04:45:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-15 23:17, Kviat wrote:

> [...]
> pieniądze i kto ci za to płaci.
> Nikt zdrowy psychicznie za darmo by tego nie robił.

Chciał byś swoją dole?

Warto umierać.
Pytanie na śniadanie.
Mądrego warto poczytać