Lampa UV w lodówce?

21. Data: 2013-12-31 12:57:48

Temat: Re: Lampa UV w lodówce?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 grudnia 2013 17:54:48 UTC+1 użytkownik saskatchewan napisał:
> I ma takie same właściwości jak ozon ?
A co za cuda w tej lodówce trzymasz że ozon tam potrzebny? Kurcze juz kilkadziesiąt
lat na tym swiecie żyje lodówek trochę uzywałem i żaden ozon czy inne uv nie było
potrzebne.
Paranoja jakas z tymi bakteriami czy o co chodzi?
Bo problem raczej uroijony- gdyby był realny to producenci lodówek by te uv czy inne
ozonatory tam montowali.
Tylko nie wiem czy miałbym chęć jadac tak wyjałowione żarcie;)

22. Data: 2013-12-31 12:59:56

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 grudnia 2013 21:10:18 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:
> Technologia (i to tania) jest, więc trochę dziwne, że producenci jeszcze
> tego nie wprowadzili.
Bo problem tylko u paranoików chyba jest.
Realnie gdyby był problem to i odpowiednie urządzenia w lodówce by były.

23. Data: 2013-12-31 13:02:29

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 grudnia 2013 09:43:25 UTC+1 użytkownik saskatchewan napisał:
> Mam od 4-5 lat bateryny .
> Dlatego polecam

Myślę że i tak nie działa ale nie ma to jak dobre samopoczucie.
"Przy odrobinie wyobrażni urżniesz sie i samą zagrychą";))

24. Data: 2013-12-31 15:13:55

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
napisał:
> [...]
inne ozonatory tam montowali.
Tylko nie wiem czy miałbym chęć jadac tak wyjałowione żarcie;)

Nie twierdze że to rzecz konieczna ,jednak jest przydatna.
Jedzenie nie śmierdzi np bigosem .
Dłużej zachowuje świeżość.

25. Data: 2013-12-31 16:39:14

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 12:59, Kris pisze:
> Bo problem tylko u paranoików chyba jest.
> Realnie gdyby był problem to i odpowiednie urządzenia w lodówce by były.

Eee, im więcej żarcia się psuje ( no bo tak ma być) tym więcej trzeba
żarcia kupować.Zawsze ktoś będzie zadowolony....

26. Data: 2013-12-31 19:11:24

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 16:39:14 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:

> Eee, im wi�cej �arcia si� psuje ( no bo tak ma by�) tym wi�cej trzeba
> �arcia kupowa�.Zawsze kto� b�dzie zadowolony....
A jak jest ozonator to żarcie sie nie psuje;) I można zreć nawet takie
przeterminowane;)

27. Data: 2014-01-01 02:37:14

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> napisał(a):

>Bo problem tylko u paranoików chyba jest.
>Realnie gdyby był problem to i odpowiednie urządzenia w lodówce by były.

Jasne. Wszystko, tylko zeby konsument by zadowolony.
Zyska producenta sie nie liczy.

28. Data: 2014-01-01 22:22:00

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, co na to ozon (bo to jednak tlen, tyle że trójatomowy), ale lodówka z
atmosferą gazu obojętnego to by się przydała i na
pewno wcześniej czy później ktoś wprowadzi na rynek.

-----

29. Data: 2014-01-02 10:34:08

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> [...]
astosowanie.html

> Zupełnie jak z tym księdzem, co "zna przypadki". Zaraz go o pedofilię
> posądzono :->

no ok ty nie trzymasz ty odkażasz bo cierpisz na bakterio fobię ;)

Radosnych Świąt!
Wybór płyty indukcyjnej
Jakie tanie filizanki do kawy?
Wyjący kocioł gazowy
Niespuszczanie wody na zimę- coś z fizyki