Lampa do leczenia stawow (?)

1. Data: 2004-10-05 11:49:02

Temat: Lampa do leczenia stawow (?)
Od: "petersky" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jakis czas mam problemy ze stawami, np. w nadgarstku, kiedys bylem u
rehabilitanta i naswietlal mi przez pare dni nadgarstek jakas lampa - i
pomoglo!
W kazdym razie na jakis czas. Wiem, ze takie lampy mozna kupic ale zarowki w
nich wystepuja w 2 kolorach.

I teraz mam pytanie:
jaki kolor, niebieski czy czerwony, nadaje sie do leczenia stawów?

niestety nie pamietam jakiego koloru bylo swiatlo we wczesniej wspomnianej
lampie.
Pozdrawiam
peter

2. Data: 2004-10-05 13:14:16

Temat: Re: Lampa do leczenia stawow (?)
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cju1l6$8q7$...@z...man.szczecin.pl,
petersky <p...@w...pl>:
> [...]
> jaki kolor, niebieski czy czerwony, nadaje sie do leczenia stawów?
>
> niestety nie pamietam jakiego koloru bylo swiatlo we wczesniej

Prawdopodobnie chodzi o lampe podczerwona, rozgrzewajaca, czyli z zarowka
czerwona, np. Philips Infraphil.

--
Robert

3. Data: 2004-10-06 11:32:30

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "petersky"
Ziemi tę wiadomość:

>jaki kolor, niebieski czy czerwony, nadaje sie do leczenia stawów?

Nie wybieraj koloru na wlasna reke!

Czerwony rozgrzewa, uruchamia, pobudza, dobre przy reumatyzmie
niebieski ochladza, skurcza, unieruchamia, dobre przy zapaleniach

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

szukam dobrego kardiologa\Wrocław
Prześwietlenie rtg, jaka dawka
Czy warto?
zapłodnienie na początku owulacji