Łańcuszek na nodze kobiety?

1. Data: 2000-07-03 04:50:46

Temat: Łańcuszek na nodze kobiety?
Od: "Andrzej Litewka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką rolę spełnia łańcuszek noszony na nodze (z reguły prawej) na wysokości
kostki przez wiele młodych kobiet ?
Czy to na szczęście ? Może jakiś... talizman ??
A może noszą, bo zobaczyły, że inne coś takiego noszą i one nie chcą być
gorsze od tych innych - ale o co z tym chodzi to pewnie one też nie wiedzą
???

---

"Mężczyźni interesują się bardziej kobietami, które się nimi interesują, niż
tymi, które mają ładne nogi" <Marlena Dietrich>

W moim wypadku interesowały mnie jednak bardziej Te z ładnymi
(odsłoniętymi) nogami ;-)

1. Data: 2000-07-03 05:42:49

Temat: Re: Łańcuszek na nodze kobiety?
Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał(a) w wiadomości: ...
>Jaką rolę spełnia łańcuszek noszony na nodze (z reguły prawej) na wysokości
>kostki przez wiele młodych kobiet ?

Chyba taką samą jak bizuteria umieszczana w innych miejscach - czyli dla
poprawienia wizerunku i przyciagniecia uwagi do tych miejsc, oczywiscie
wtedy, gdy sa one atrakcyjne (akurat na brzydkich nogach tego typu ozdob nie
zauwazylam).
Jesli chodzi o to, czy jest to noga prawa, czy lewa, to rzeczywiscie opiera
sie to raczej na tym, gdzie umiejscowiaja kolezanki.

>"Mężczyźni [...]" <Marlena Dietrich>
>
> W moim wypadku [...]

A tu akurat dochodzimy do roznic w definicji piekna i atrakcyjnosci
formulowanych przez obie plcie ;-)

Moncia

1. Data: 2000-07-03 06:58:07

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" <a...@k...net.pl> writes:

> Jaką rolę spełnia łańcuszek noszony na nodze (z reguły prawej) na wysokości
> kostki przez wiele młodych kobiet ?

A jaka role spelnia pierscionek na palcu, kolczyki w uszach,
lancuszek na szyi?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-03 09:44:19

Temat: Odp: Łańcuszek na nodze kobiety?
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:GYU75.7828$Q...@n...tpnet.pl...
[...]
: ???
:
Głównie chodzi chyba o zwykłą biżuterię , jednak spotkałam się ze
stwierdzeniem że jedna z nóg jest znakiem rozpoznawczym prostytutek ,
niestety nie wiem która bo słyszałam dwie wersje , dlatego też nie ryzykuję
i nie noszę łańcuszka na nodze mimo że bym chgciała . A dlaczego bym chciała
? Bo świetnie pasuje do niektórych strojów , a na codzień dodaje jakiejś
delikatności ...
Kinga

1. Data: 2000-07-03 11:24:32

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote in message ...
>Jaką rolę spełnia łańcuszek noszony na ...

Taka sama jak kazda bizuteria. Fakt, ze na zgrabnych, zadbanych nogach
wyglada ciekawie.

>"Mężczyźni interesują się bardziej kobietami, które się nimi interesują,
niż
>tymi, które mają ładne nogi" <Marlena Dietrich>

Cos w tym jest ;)

> W moim wypadku interesowały mnie jednak bardziej Te z ładnymi
>(odsłoniętymi) nogami ;-)

Inaczej bys nie pisal tego co wyzej, ale nie martw sie nauka zna takie
przypadki ;-))

Pozdrawiam bez lancuszka na nodze
Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-07-04 06:08:31

Od: Ronan <r...@p...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

In <GYU75.7828$Qw1.176104@news.tpnet.pl>, "Andrzej Litewka"
<a...@k...net.pl> wrote:

>Jaką rolę spełnia łańcuszek noszony na nodze (z reguły prawej) na wysokości
>kostki przez wiele młodych kobiet ?

Jak to jaką? Estetyczno-seksualną :-))
Uwielbiam takie łańcuszki. A na biodrach już w ogóle ...
Czyżbyś nie odbierał ich jako ... hmmm ... słusznych?

1. Data: 2000-07-04 09:03:10

Od: j...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

Hmmmm mi osobiscie tez sie to pardzo podoba sama nosze i nie zastanwwiam sie
czy na "odpowiedniej nodze " to jaka noga jest moim zdaniem obojetne , ktos
cos sobie ubzdural i .... mysla ze to "znak rozpoznawczy "

"Jola"

1. Data: 2000-07-05 07:18:24

Od: "Chester EM" <chester@w_kosmos.kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@f...polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...polbox.pl...

> ktos cos sobie ubzdural i .... mysla ze to "znak rozpoznawczy "

Zwłaszcza właściciele porno site'ów.
Fotografują i fotografują te panienki z łańcuszkami na kostce,
totalnie wprowadzając wszystkich w błąd.
Potem idzie taki jeden z drugim ulicą, zobaczy łańcuszek na kostce i nie daj
Bóg
srebrne obrączki na palcach stóp i od razu kombinuje - znak to czy też brak
znaku?

;-))))

Chester EM

1. Data: 2000-07-05 07:19:51

Od: "Chester EM" <chester@w_kosmos.kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> A jaka role spelnia pierscionek na palcu, kolczyki w uszach,
> lancuszek na szyi?

Np. informacyjną... :-)

Chester EM

1. Data: 2000-07-05 07:20:05

Od: "Chester EM" <chester@w_kosmos.kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik layman <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:TfZ75.8791$Q...@n...tpnet.pl...

> :
> jednak spotkałam się ze
> stwierdzeniem że jedna z nóg jest znakiem rozpoznawczym prostytutek ,

:-) albo fetish girl

> a na codzień dodaje jakiejś delikatności ...

Eee... yyyy... chyba wręcz odwrotnie... :-)

Chester EM

Do użytkownika Thom's - a
Komunikacja niewerbalna
Wymioty psychogenne