Lane kluski

1. Data: 2006-02-27 20:31:11

Temat: Lane kluski
Od: Mati <m...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie zarz mnie wysmiejecie ale zrobilem dzisiaj cos dobrego (nie
chcwalac sie) i sie z wami chcem tym podzielisc. Duuuzo osob juz zna
ten przepis ale moze znjadzie sie ktos kto go nie zna i sobie zrobi i
zje :D

a mianowicie:

Lane badz kladzione kluchy.

Skladniki:
2 jajka
3 lyzki maki
5 lyzeczek cukru
litr mleka.

A wiec do roboty.

Bialko z jajek ubijamy na ladna pianke dodajemy cukier i odkladamy
ciezkie nazedzia :P Tzn mikser reszte robimy lekkim nazedziem czyli
lyzka:). Wsypujemyy do ubitej piany 3 lyzki maki (mozna wiecej wtedy
kluski sa bardziej jednolite :) albo mniej i wychodzi calkiem nizla
"kaszka") mieszamy aldnie lyzka az bedzie jednolita masa potem dodajem
dwa zoltka ktore nam zostaly i znow mieszamy az powstanie laaadna
zoltawa masa przypominajca ciasto :P.

Dalej odgrzewamy mlego w garnku (najlepiej takim do mleka) bierzemy
czysta lyzke i kladziemy pojedyncze kluski na rozgrzane mleczko. Potem
chwileczke gotujemy i podajemy. Dobre sa zarowno zimne jak i cieple :)

Jesli ktos nie wie jak kladziemy to postaram sie opisac ;)
Bierzemy lyzeczka malutki kawaleczki ciasta i wsadzamy do mleka
trzesiemy wyciagamy a tam cyk i nie ma nic zna lyzce i plywa w mleku.

--
.-----------Mati-----------.
(---; m...@g...mm.pl ;---)

2. Data: 2006-02-28 00:03:51

Temat: Re: Lane kluski
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mati" <m...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
> Lane badz kladzione kluchy.

To się zdecyduj. IMHO, to kładzione, albo jakby moja babcia powiedziała:
kładziaki lub "kluski bida".

Pozdrawiam,
Akulka

P.S. A spróbuj kiedyś klusek kładzionych z masy jak na pyzy (surowych
ziemniaków). Zwie się to wtedy kluski szare lub żelazne, a moja babcia mówi:
pyziaki.:P

3. Data: 2006-02-28 06:22:14

Od: Mati <m...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:du0412$am7$1@inews.gazeta.pl>
Akulka napisał(a):

> Użytkownik "Mati" <m...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> To się zdecyduj. IMHO, to kładzione, albo jakby moja babcia
> powiedziała: kładziaki lub "kluski bida".

No bo mozna je klasc i lac zalezy jak kto woli.

--

Re: smierdzacy ser - nie moge, fuj:(
smierdzacy ser - nie moge, fuj:(
Re: jak piec mrozona pizze w mikrofali