Laptop & Pegaz

1. Data: 2006-05-05 07:25:36

Temat: Laptop & Pegaz
Od: Judash <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Zamierzam złożyć wniosek na komputer i zastanawiam się, czy są
szanse, by otrzymać fundusze na zakup laptopa?Czy oby komisja
podejmująca decyzje o dyspozycji środków nie uzna tego za zbędny
luksus?Może ktoś z Szanownych grupowiczów miał podobne doświadczenia?

2. Data: 2006-05-05 09:37:51

Temat: Re: Laptop & Pegaz
Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> decyzje o dyspozycji środków nie uzna tego za zbędny luksus?Może ktoś z
> Szanownych grupowiczów miał podobne doświadczenia?
Ja napisałem we wniosku, iż plauję zakup laptopa aby między innymi nie być
uzależnionym od kożystania z komputera i wszystkiego co mi on daje, tylko w
jednym pokoju, także poza moim pokojem w całym domu czy też poza domem (w
przeciwieństwie jak to jest w przypadku komputera stacjonarnego).

Pozdrawiam
Bartosz

3. Data: 2006-05-05 10:05:50

Od: Judash <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTR napisał(a):
> [...]
> domem (w przeciwieństwie jak to jest w przypadku komputera stacjonarnego).

No wlasnie o tym m.in mysle.Czasem przydaloby sie zabrac komputerek do
sanatorium, czy szpitala, urlopik...hmm ciekawe jak do tego podejda?W
koncu nie sa one teraz tak drogie, prawda?

4. Data: 2006-05-05 18:50:11

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Judash" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

panowie taki wałek nie przejdzie

5. Data: 2006-05-06 07:09:48

Od: "Artur_1" <artbar(wytnij_to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Judash" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> panowie taki wałek nie przejdzie
Dlaczego wałek? Dlaczego nie przejdzie. Przecież to też komputer.
Mam znajomego który kupił laptopa przez PFRON i to wypasionego.
Artur

6. Data: 2006-05-06 07:19:39

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur_1" napisał w wiadomości

> Dlaczego wałek? Dlaczego nie przejdzie. Przecież to też komputer.
> Mam znajomego który kupił laptopa przez PFRON i to wypasionego.
> Artur

Też mi się wydaje, że to nie problem. Cenowo może jakieś niewielkie różnice
są, ale parametry to to ma jak komp stacjonarny, i większą swobodę
użytkowania. Wystarczy w uzasadnieniu pójść w kierunku "nie mogę siedzieć
zbyt długo przy biurku, chciałbym mieć możliwość korzystania z komputera w
wygodniejszej dla mnie pozycji, siedząc/półleżąc/leżąc na tapczanie,
ewentualnie kładąc laptopa na stoliku mojego wózka".

Sam tak nie pisałem, ale następny komputer z dofinansowania (za czas jakiś
dopiero :-) ) to będzie laptop :-)

--
Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://cerbermail.com/?Y7fHuj9gyI

7. Data: 2006-05-06 09:34:39

Od: z <b...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Sądzę że przepisy są tak skonstruowane żeby uniemożliwić ten zakup
całemu milionowi niepełnosprawnych. Jeśli jesteś sparaliżowany a
komputer steruje wózkiem inwalidzkim, albo jest niezbędny do wykonywania
zawodu to raczej dadzą, w przeciwnym wypadku - nie.

8. Data: 2006-05-06 12:30:41

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z" <b...@j...com> napisał w wiadomości

no tak ale ja jak bralem to musialem wziasc stacjonarny zeby wyszczegolnic i
przedstawic jakie mam podzespoly w srodku

9. Data: 2006-05-06 15:09:34

Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> decyzje o dyspozycji środków nie uzna tego za zbędny luksus?Może ktoś z
> Szanownych grupowiczów miał podobne doświadczenia?
---------
Tak sa szanse na laptopa..., tylko wedłu mojego zdania, lepiej złozyc
wniosek na komuper lub zestaw komputerowy...(nie pisac na laptopa) Trudno
komus cos doradzac, bowiem zawsze sie chce dobrze, a przewaznie wychodzi nie
najlepiej. Przepisy mowia, o zakupie komputera i nie ma w tych, wylączności
na komputer stacjonarny...

Zestawienie, w skład ktorego wchodza elementy zestawu komputerowego, jakie
trzeba dolaczyc do PFRON, nie musi sie do konca zgadzac z poznieszym
wystawieniem faktury... Jest to tylko orientacyjna wycena...

Rok temu, udało mi się pierwszy raz w ogole uzyskac dotacje z PFRON na
komputer... i własnie mam fajnego laptopa..., ktory bardzo dobrze sie
sprawuje, lecz czasem, trochę gorzej jest z uzytkownikiem jak go pokieruje
na strony z wirusem...

Bogusława

10. Data: 2006-05-06 16:50:00

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości

> no tak ale ja jak bralem to musialem wziasc stacjonarny zeby wyszczegolnic
> i przedstawic jakie mam podzespoly w srodku

Laptop też ma podzespoły/parametry różne różniste.

--
Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://cerbermail.com/?Y7fHuj9gyI