Laptop & Pegaz

11. Data: 2006-05-07 12:48:06

Temat: Re: Laptop & Pegaz
Od: Judash <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusława napisał(a):
> [...]
> najlepiej. Przepisy mowia, o zakupie komputera i nie ma w tych, wylączności
> na komputer stacjonarny...
>
> Zestawienie, w skład ktorego wchodza elementy zestawu komputerowego, jakie
> trzeba dolaczyc do PFRON, nie musi sie do konca zgadzac z poznieszym
> wystawieniem faktury... Jest to tylko orientacyjna wycena...
>
> Rok temu, udało mi się pierwszy raz w ogole uzyskac dotacje z PFRON na
> komputer... i własnie mam fajnego laptopa..., ktory bardzo dobrze sie
> sprawuje, lecz czasem, trochę gorzej jest z uzytkownikiem jak go pokieruje

A na jakich stronach sa te wirusy?Mnie jakos nie udalo sie przez okres 8
lat uzytkowania nic takiego zalapac.Proponuje zmienic przegladarke
internetowa na Opere lub Firefox, zainstalowac antywirus np avast i
firewall.

12. Data: 2006-05-07 19:43:22

Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na jakich stronach sa te wirusy?

A no wlasnie, sciagałam program antywirusowy z niewiadomej strony i po
zainstalowaniu całkowicie sparalizowal mi komuter.... :(, mysz w ogóle sie
nie słuchala, zadne polecenia nie dzialaly, zero mojego wplywu na
komuter...przypuszczam, ze musial mi sie przy sciaganiu dolaczyc jakis
wirus... Ale w koncu sie udalo... i nie stracilam danych na komputerze, co
było dla mnie najwazniejsze...

>Mnie jakos nie udalo sie przez okres 8

Ja nie mialam takiego szczescia... ale z kazdych moich bledow staram sie
wyciagac wnioski...

> lat uzytkowania nic takiego zalapac.Proponuje zmienic przegladarke
> internetowa na Opere lub Firefox,

hmm, mam zaistalowana Opere, ale domyslna mam ustawina na IE, poniewaz nie
moge do Opery jakos sie przyzwyczaic...

>zainstalowac antywirus np avast i
firewall.

Poprosze link do strony..., jezeli mozna, tylko bez wirusa :)

Bogusława

13. Data: 2006-05-07 20:08:38

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-05 09:25, użytkowniczka/użytkownik Judash napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> podejmująca decyzje o dyspozycji środków nie uzna tego za zbędny
> luksus?Może ktoś z Szanownych grupowiczów miał podobne doświadczenia?

A dlaczego by nie ?

Jest to komputer, wygodny, mało miejsca zajmuje i jest przenośny. Nie ma
żadnych problemów, byleby by był w rozsądnej cenie do 4000 zł.
Mnie się od razu w Katowicach pytali czy będę kupował stacjonarny czy
laptopa, wiadomo że za te pieniądze stacjonarny będzie lepiej wypasiony.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

14. Data: 2006-05-08 10:15:44

Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze jedno źródło z którego można uzyskać środki na kompa(laptopa)
to PCPR. Istnieje taki program - chyba Likwidowanie Barier w Komunikowaniu
się, tam są na to przeznaczone środki.
A to czy będziesz starał się o kompa stacjonarnego czy laptopa nie ma
wiekszego znaczenia. Cenowo teraz wychodzi na jedno.

Darek

15. Data: 2006-05-08 18:26:46

Od: Krzysztof Piotrowski <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusława napisał(a):

> Poprosze link do strony..., jezeli mozna, tylko bez wirusa :)

użytku jest od darmowy. Sam sobie aktualizuje bazę wirusów

--

***********
Ukłony

16. Data: 2006-05-08 19:13:37

Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> napisał w wiadomości

> użytku jest od darmowy. Sam sobie aktualizuje bazę wirusów

Bardzo dziękuję!

Pozdrawiam
Bogusława

17. Data: 2006-05-14 13:51:53

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co ile mozna zmienic komputer??

18. Data: 2006-05-14 16:44:12

Od: Artur <R...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Jacek!

W swoim liście wysłanym 14 maja 2006 o 15:51:53 na grupę
pl.soc.inwalidzi napisałeś:

> a co ile mozna zmienic komputer??

Podejrzewam, że o nowy możesz ubiegać się z PFRON co 3 lata, ale mogę
się mylić bo to tylko domysły.

--
@rtur

19. Data: 2006-05-14 17:04:38

Od: Judash <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur napisał(a):
> Witaj Jacek!
>
> W swoim liście wysłanym 14 maja 2006 o 15:51:53 na grupę

> Podejrzewam, że o nowy możesz ubiegać się z PFRON co 3 lata, ale mogę
> się mylić bo to tylko domysły.

Co 5 lat Panowie ;)Po 5-ciu latkach mozna skladac ponownie wniosek.

20. Data: 2007-06-20 07:49:32

Od: l...@i...pl (Kamil) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Judash

Dnia 05-Maj-06 napisałeś:
> [...]
> podejmująca decyzje o dyspozycji środków nie uzna tego za zbędny
> luksus?Może ktoś z Szanownych grupowiczów miał podobne doświadczenia?

Ja sądzć, że sić uda.

Sam prosiłem o dofinansowanie nico egzotycznego komputera o nazwie Pegasos.
Trochć było zachodu, alr udało sić. Dostałem 80% ceny. Tutaj cena całości to
4000 zł. Dofinansowali mi 2800 zł. Do tej pory na razie raz byli na kontroli.
Nie wolno mi go sprzedać przez 3 lata od chwili kupna.

--

pozdrawiam / Kamil /

*GG:9385114 http://lubmil.go.pl*

Czy szostka pasuje do dziewiatki?