Lasagne pod przykryciem?

1. Data: 2003-01-11 12:17:02

Temat: Lasagne pod przykryciem?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nalezy piec lasagne pod przykryciem (naczynie żaroodporne)?

zamierzam wyjść zwycięsko z tego wyzwania, dlatego muszę dokładnie o
wszystko wypytać

pozdrawiam

cherokee

1. Data: 2003-01-11 13:04:11

Temat: Re: Lasagne pod przykryciem?
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:avp1v3$com$1@absinth.dialog.net.pl...
> Czy nalezy piec lasagne pod przykryciem (naczynie żaroodporne)?
>
> zamierzam wyjść zwycięsko z tego wyzwania, dlatego muszę dokładnie o
> wszystko wypytać

> cherokee
ja przy canneloni i przy lasanii zakrywam i zostawiam tak1-2 cm szczeline-
ma gdzie parowac ale nie suszy sie ...to tak jak wilk syty owca cala:))

Jola L-L

1. Data: 2003-01-11 13:04:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:
> Czy nalezy piec lasagne pod przykryciem (naczynie żaroodporne)?
>
> zamierzam wyjść zwycięsko z tego wyzwania, dlatego muszę dokładnie o
> [...]
ja nie przykrywam.

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-11 13:04:56

Od: "Rudy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak dotychczas robimy i wychodzila zawsze (poza jednym razem - za krotko
pieklismy) paluszki lizac, naczynie po niej lizac, wspomnienie lizac.
Pyyycha, powodzenia.

Rudy

1. Data: 2003-01-11 13:05:52

Od: "Rudy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jak widac, zdania sa podzielone.

Rudy

1. Data: 2003-01-11 13:51:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jan 2003 13:17:02 +0100, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

>Czy nalezy piec lasagne pod przykryciem (naczynie ?aroodporne)?
>
>zamierzam wyj?? zwyci?sko z tego wyzwania, dlatego musz? dok?adnie o
>wszystko wypyta?
>
>pozdrawiam
>
>cherokee

ja nie przykrywam, ale moje zawsze plywa w sosie.mozna przykryc,
potem odkryc, dosypac sera i dopiec az se sie zrobi Jak-Trzeba ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-11 14:31:33

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy nalezy piec lasagne pod przykryciem (naczynie żaroodporne)?
>
> zamierzam wyjść zwycięsko z tego wyzwania, dlatego muszę dokładnie o

ja nigdy nie przykrywałam - ser, który jest na warstwie sosu beszamelowego
pysznie się zapieka - ja lubię nawet taki lekko przypieczony, ale to rzecz
gustu. Ostatnio spotkałam się z radą, żeby wierzchnią warstwę posmarować
masłem- oczywiście w rozsądnych ilościach. Nigdy nie próbowałam tego
sopsobu, ale może to jest jakieś rozwiązanie.
pozdrawiam
@gi

jak sie robi bardzcz na dutkach?
Krokiety i mięso
Re: renifer i jego mieso
Ciasto czekoladowe (P)
Gdzie mozna kupic w Warszawie brytfanne do kuchni ceramicznej?