Lasania

1. Data: 2002-09-25 12:26:43

Temat: Lasania
Od: "Zietkiewicz, Krystian" <K...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Czy mógłbym prosić o dobry przepis na lasanie?

Dziękuję i pozdrawiam

Krystian

1. Data: 2002-09-25 12:43:19

Temat: Re: Lasania
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Zietkiewicz, Krystian:
> Cześć
> Czy mógłbym prosić o dobry przepis na lasanie?
>
> Dziękuję i pozdrawiam

proszę. Do archiwum. Tam dość dużo przepisów na różne lasagne. I mięsne
i rybie i wegetariańskie (ovo-lakto)

Waldek

1. Data: 2002-09-25 13:53:14

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D91AF67.7010806@ukbf.fu-berlin.de...
> Zietkiewicz, Krystian:

> proszę. Do archiwum. Tam dość dużo przepisów na różne lasagne. I mięsne
> i rybie i wegetariańskie (ovo-lakto)

Nie mowcie o lasagne bo az mnie w brzuszku skreca. Uwielbiam kocham
wogole... to jest najlepsza potrawa na swiecie. Tylko dlaczego nie moge jej
zrobic? Kolejny powod do zakupu piekarnika chociaz duzych szans na to nie
ma.
Szkoda ze nie da sie lasagne zrobic bez piecyka:-(
Kropelka

1. Data: 2002-09-25 14:48:10

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:
> [...]
> ma.
> Szkoda ze nie da sie lasagne zrobic bez piecyka:-(

Wiesz, nie robilem, ale sobie wyobrazam, ze nie powinno to byc takie
trudne. Ugotuj makaron, aby byl al dente i nie potrzebowal dalszego
zapiekania. Zrob sosy, przygotuj lasagne. Teraz do jakiego naczynia
(zeliwo, gruba patelnia wysoka? - dobrze bym naoliwl, moze nawet folia
aluminiowa na dol) na palnik, przykryc i zagrzac wszystko. Jak chcesz
spalic od gry, zainwestuj w taki reczny "miotacz plomieni" - jest w
castoramach, chyba do lutowania. Naboj z gazem, na to rurka co wytwarza
plomien. Dajesz tym od gory po warstiwe zewnetrznej z serem, super sie
zrobi.

I tyle.

V.

1. Data: 2002-09-25 15:11:35

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vefour" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> castoramach, chyba do lutowania. Naboj z gazem, na to rurka co wytwarza
> plomien. Dajesz tym od gory po warstiwe zewnetrznej z serem, super sie
O ludu.. juz widze mnie zmiotaczem plomieni. Dodam ze z zapaleniem zapalki
juz zaczelam sobie jakos radzic. Za to zapalniczki nadal nie potrafie a
kazda proba konczy sie katalizmem.

1. Data: 2002-09-25 15:56:53

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:
> [...]
> juz zaczelam sobie jakos radzic. Za to zapalniczki nadal nie potrafie a

niektore modele maja zapalnik. naciskasz guziczek i pieknie z rury
wylatuje niebieskawy plomien. Pzoa tym mozesz zawsze ominac ten etap.
Albo polac koniakiem i podpalic :)))

V.

1. Data: 2002-09-25 17:25:42

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vefour" <v...@p...pl> a écrit dans le message de news:
amsmc9$6nd$...@n...tpi.pl...
> niektore modele maja zapalnik. naciskasz guziczek i pieknie z rury
> wylatuje niebieskawy plomien. Pzoa tym mozesz zawsze ominac ten etap.
> Albo polac koniakiem i podpalic :)))

Ja tam takie rzeczy podpalam spirytusem (moze byc lekko rozwodniony).
Najczesciej kabanosy... kiedy mam :-(

Ewcia

--
Niesz !