Lassagne- farsz?

1. Data: 2005-02-18 08:24:57

Temat: Lassagne- farsz?
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani poradżcie jak zrobić farsz z miesem mielonym i szpinakiem jak to
doprowić by było smaczne. A może macie jakiś pyszny przepis na lassagne.
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2005-02-18 09:39:01

Temat: Re: Lassagne- farsz?
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kochani poradżcie jak zrobić farsz z miesem mielonym i szpinakiem jak to
> doprowić by było smaczne. A może macie jakiś pyszny przepis na lassagne.

Hej
Podsyłam przepis, który dała mi koleżanka - robi się szybko i smacznie ;-)
W oryginalnym przepisie zamiast mielonego był tuńczyk, ale ja ostatnio
zamieniłam składniki i wyszło super!

1 warstwa: mięsko mielone, cebula, 3 ząbki czosnku, puszka pomidorów,
bazylia, pieprz, oregano, chili, to wszystko na ciepło mieszasz, cebulkę
wcześniej podsmażasz, a potem reszte dodajesz i przyprawiasz - lepiej wziąc
więcej jeszcze pomidorków:- )

druga warstwa; szpinak (pół paczki mrożonego) masło, ząbek czosnku i robisz
papkę

trzecia wartswa: 2 łyzki masła, 2 łyżki maki, zasmażkę robisz, mieszasz ją z
0.5 l mleka, dodajesz pieprz, galke muszkatolowa, sól i to wszystko znów
ukladasz wartwami

Na wierzch żółty serek i na 40 minut gdzieś do piekarnika 180 stopni. Mniam

Oczywiście ilość czosnku i innych przypraw można modyfikować w zależności od
upodobań

Smacznego
Akna

1. Data: 2005-02-18 10:37:09

Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cv4d41$br4$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2005-02-18 14:39:18

Od: tucherka <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):
> Kochani poradżcie jak zrobić farsz z miesem mielonym i szpinakiem jak to
> doprowić by było smaczne. A może macie jakiś pyszny przepis na lassagne.
> Pozdrawiam Iza

mrozony szpinak wyloz na patelnie...dodaj zmiazdzone zabki czosnku i
do tego pol opakowania fety poczekaj az sie wszystko dobrze
wymiesza....i do smaku sol...

1. Data: 2005-02-18 14:58:22

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@o...pl>
> Użytkownik "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl> napisał
> wiadomości news:cv4d41$br4$1@inews.gazeta.pl...

Przeczytaj całość u góry i powiedz czy nie lepiej by to wyglądało tak:

--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-18 17:03:59

Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-02-18 17:08:08

Od: "dzudzu" <d...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
On jest emerytowanym milicjantem - miej dla niego trochę wyrozumiałości
dziejowej.
d.

1. Data: 2005-02-18 20:29:55

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Feb 2005 18:03:59 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Iza*, w
wiadomości news:<news:cv5777$ske$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

Bez urazy, ale postanowiono za Ciebie, jak Twój post powinien wyglądać,
tworząc tzw. netykietę, w której są wytyczne dotyczące cytowania i
przycinania postów. Nie ma tu obrazy dla Ciebie a jedynie stwierdzenie
faktu, który zaniża czytelność Twojej wypowiedzi i tym podobne.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

Talerz mięs
śledzie w śmietanie :)
Smietana a jogurt.
czy ktoś wie jak robią polędwiczki w KFC?
Mięso na gulasz