Łatki

11. Data: 2007-02-16 00:43:57

Temat: Re: Łatki
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:er19ao$42c$1@inews.gazeta.pl...
> pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
> "--==Trotyl==--" <w...@b...pl>
>
> Temat: Łatki

> Różnica pomiędzy psychologiem a pacjentem to sprawa umowna.
> Obrażają się, dąsają i chandryczą - jednakowo (popędy i chucie).
> Nazwy "psycholog" i "pacjent" - to tylko Łatki. Jedna z gier zwierzątek
> emocjonalnych.
> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Tak.
Tylko jeden zdaje egzamin, a inny nie.
Głuchyś?

ett

12. Data: 2007-02-16 01:35:04

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Duch<n...@n...com>

> Duch jako chłopek roztropek ;)
>
> Paff

Cios poza pasem.
Mogę się z Madzią zgodzić, iż wymienieni (oprócz jarka) to psy.
Wyłączyłem Jarka. Ok. Zarys masz ewidentny.
Więc pewnie wiesz.
Błędy? Bez rozgrzeszeń.

Pakuje nas w ten sam bigos, by utrzymać władzę.
I każdy tak zrobi.
Bigos już jest!

Czy można z tej paparuły wybrnąć?
Można. Nie być pizdą!

Jak?
Być sprytnym, czy wziąć ich za twarz.
I jedno i drugie?

czym dłużej to trwa, tym bardziej mi się podoba
:-)))
psy zagonią psy.

I legnie Zibi.
Prawda? legniesz?

Nie?
Daj nam wiarę.

ett

13. Data: 2007-02-16 11:34:57

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> Tak.
> Tylko jeden zdaje egzamin, a inny nie.
> Głuchyś?
>
> ett

Pytanie "Głuchyś?" w kontekście tego wszystkiego co "jest i się dzieje"
to znakomite pytanie i uniwersalne: a więc "co widzę i dlaczego NIE"?
hehe
Może jakiś KFik, może TABU, może hipnoza, może sugestia, nastawienie? itd.
Na te i inne pytanie wielu ludzi jest w stanie odpowiedzieć samemu sobie:
wystarczy stanąć przed lustrem (także przed psyche) i zobaczyć SIEBIE
na swój obraz i podobieństwo.
PS.
Przykro mi, ale nie podejmę tematu (jak i żadnego innego) bowiem mój CZAS
się skończył, więc znikam. :)
bywaj Ziomalu eTaTa. :)
Może kiedyś wrócę? - dzisiaj tego jeszcze NIE_WIEM, ale domyślnie:
wrócę gdy zauważę niegłuchych.
{mantra-wyliczanka:
głuchy, głuchy - na co głuchy (?)
czy to ja mam w nosie muchy ?} ;)
pa. :)

14. Data: 2007-02-16 12:32:47

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Wiesz, żem nie miał zamiaru wysłać Cię do Raju.
Gdzie cisza i smutki. Inni i odludki.

Ed.

Nie panikuj :-))
Pięknieś ujął wprawnie parę rzeczy.
Znikaczy mi tu nie brakuje. Nawett All ucieka za Pacyfik.
Na wykłady o jajach, co tu się na grupie dzieją.

Ale powaga :-((((
Faktycznie, pod paroma Twoimi ujęciami, podpisałbym się zamaszyście.
I twórcze, i edukacyjne.

Wiesz jaki to syndrom?
"Nie ma mnie"
Ubrałem maskę, naklepałem...
zero gwarancji... To nie byłem ja!

Taka rozmowa jak tych dzieci.
"Dlaczego mnie boli pupka?"
"Bo, (odpowiedź) kopniaczek wylądował."
"A, joj?" Zdziwko :-)))

Masz dużo tworzywa na wolnych polskich prawdach.
Czas odsiać.

Gołosłowność?

A biorę z Ciebie tak samo jak Ty ze mnie :-)
Świadomie lub nie :-)

No, to! Zestarzałeś się.
Teraz trochę popracuj :-))

ett

15. Data: 2007-02-16 16:26:06

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa<e...@p...onet.pl>

[...]
> Nawett All ucieka za Pacyfik.
> Na wykłady o jajach, co tu się na grupie dzieją.
[...]

?

p.

Mam dość.
Szukam książki...czytanie z twarzy znaczenie ruchów oczy.
Chodze po grupach
Zakulisowe maile? ;)
Żywiołowość