Lato

1. Data: 2018-06-23 22:41:31

Temat: Lato
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęło się lato a w Karkonoszach i Tatrach spadł snieg.
Pozdrawiam anomaliowo Ja...cki

2. Data: 2018-07-08 00:41:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie widzę w tym nic ano(r)malnego. Taki mamy klimat. Tu nie Afryka.
Śnieg w naszym klimacie jest bardziej typowy, niż upał. Po co ta histeria?

3. Data: 2018-07-08 02:19:45

Temat: Re: Lato
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 lipca 2018 00:41:20 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Śnieg w naszym klimacie jest bardziej typowy, niż upał. Po co ta histeria?

Przecież napisał "anomaliowo", a nie "histerycznie" :P

L.

4. Data: 2018-07-08 19:04:04

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2018 22:41, Dirko pisze:

> Zaczęło się lato a w Karkonoszach i Tatrach spadł snieg.

A w Alpach jeżdżą w zaczętym lecie na nartach. I to po śniegu.
I to od zimy tak trwa, panie. Cuda, panie, cuda!

5. Data: 2018-07-10 15:50:35

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> A w Alpach jeżdżą w zaczętym lecie na nartach. I to po śniegu.
> I to od zimy tak trwa, panie. Cuda, panie, cuda!

Hejka. Alpy wiadomo ale i w Białym Jarze (nad Karpaczem) śnieg potrafi
leżeć okrągły rok.
Pozdrawiam wysokogórsko Ja...cki

6. Data: 2018-07-10 16:16:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Alpy wiadomo ale i w Białym Jarze (nad Karpaczem) śnieg
> potrafi leżeć okrągły rok.
> Pozdrawiam wysokogórsko Ja...cki

Przez okrągły, to raczej nie, ale bardzo długo. W Polsce jedyny
podejrzany o bycie (nieaktywnym) lodowcem jest płat śniegu
w Bańdziochu pod Mięguszowieckimi. Ale i temu ponoć zdarza się
stopnieć raz na przeszło sto lat. A gdyby tak szukać najbardziej
niskogórskiego miejsca zalegania długotrwałego śniegu, to trzeba
udać się w Góry Stołowe. Na takim Szczelińcu (czy może raczej w)
śnieg w sierpniu nie jest niczym nadzwyczajnym. A to jest ledwie
900 metrów n.p.m.

--
Jarek

aktinidia
Przerywanie korzeniowych.
Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?
Żaba na głębokości 0,6m???
Przymrozki?