Lato

31. Data: 2004-06-23 14:23:59

Temat: Re: Lato
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cbbmcr$j4c$1@news.onet.pl...

> Witam
>
> No wiedziałem że J.K poruszy temat spódniczek :)

Hyhyhy
I znowu na grupie coś jest co się nie zmienia :-D

> ale fakt jest na co
> popatrzeć ;-) oczywiście jest jeden najładniejszy( kazdy facet ma rózny
> ten mumer 1 ) ale miejsce od 4 w góre też niczego sobie ;-)

Hihihi

Popatrz jak zaraz piękna część grupy określi nas męskimi szowinistami, albo
że tylko jedno nam w głowie :-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron2004/
_______________________

32. Data: 2004-06-23 14:26:51

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
> wiadomości news:cbbfn8$rdr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ciach

> Podobno od 27 czerwca 91r

No to weteran z Ciebie.
Słyszałem że po dziesięciu latach przyznają za to dodatek szkodliwy :-) to
prawda ??

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski
frakcja starych kawalerów

33. Data: 2004-06-23 14:57:56

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:cbc3vb$a2m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> No to weteran z Ciebie.
> Słyszałem że po dziesięciu latach przyznają za to dodatek szkodliwy :-) to
> prawda ??

Ciiii bo jak druga polowa zobaczy post to wrzaśnie dawaj stary dodatek i z
lewej kasy nici :) i szkodliwy może być wałek
A mój tatuś to ciut dłużej i dodatku nie ma
Apik

34. Data: 2004-06-23 15:00:12

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:cbc3uf$brf$1@nemesis.news.tpi.pl...

ciach

> Popatrz jak zaraz piękna część grupy określi nas męskimi szowinistami,
albo
> że tylko jedno nam w głowie :-D

Bo jak może być inaczej jak na tej płci szmatek coraz mniej ? :))
Oj zaraz pewnie zarobie w łeb :)
No wiesz to wrazie co i tak delikatnie no nie ?
Apik

35. Data: 2004-06-23 20:29:07

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja skończyłam 22 czerwca 28 lat, zatem lato całą gębą - chociaż sama sobie
pozostaję w krzakach :-(
E.

36. Data: 2004-06-23 20:45:02

Od: "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edycja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> A ja skończyłam 22 czerwca 28 lat, zatem lato całą gębą - chociaż sama
sobie

Wszystkiego naj naj :0)

> pozostaję w krzakach :-(
> E.

rafal z

37. Data: 2004-06-23 21:26:26

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edycja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> A ja skończyłam 22 czerwca 28 lat,
sto lat stolat

>zatem lato całą gębą - chociaż sama sobie
> pozostaję w krzakach :-(
to niedopuszczalne buuu :)
Apik

38. Data: 2004-06-24 07:31:42

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/23/2004 11:26 PM,Na pl.soc.inwalidzi Apik napisał(a):

> to niedopuszczalne buuu :)
> Apik

Witam Fakt utalentowanym młodym kobietom nie powinno się pozwalać
przebywać w krzakach co najwyżej na wygodnym fotelu z mrożoną herbatą w
dłoni

--
Piotr
www.pmbb.webpark.pl taka stronka bliskiej mi osoby :-)

39. Data: 2004-06-24 09:27:17

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Witam Fakt utalentowanym młodym kobietom nie powinno się pozwalać
> przebywać w krzakach co najwyżej na wygodnym fotelu z mrożoną herbatą w
No krzaki to jeszcze ale że sama to niedopuszczalne buuu
Apik

40. Data: 2004-06-24 09:48:49

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/24/2004 11:27 AM,Na pl.soc.inwalidzi Apik napisał(a):

> No krzaki to jeszcze ale że sama to niedopuszczalne buuu
> Apik

Apik
No tego to się po gentelmenie nie spodziewałem.... ;-) próbowałeś
kiedyś po krzakach damę na rękach nosić toż to niewygodnie strasznie. Ja
rozumiem polana brzozy słowiki ... mrówki ... i mamy klasykę
literatury, ale żeby po krzakach. Toż to literatura sensacyjno
szpiegowska by wyszła a wiadomo ze gentelmeni to tylko w zbrojach i z
otwartą przyłbicą

--
Piotr
Traktuj Każdego napotkanego człowieka tak jak sam chciałbyś być traktowany

test
Kto ma JD JENDIGITAL 5200z3.
ONET.PL
Jak dojechać na ul.Odlewniczą?