Łatwe do uprawy warzywa

11. Data: 2006-04-06 13:59:39

Temat: Re: Łatwe do uprawy warzywa
Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wina z aronii nie próbowałam, ale tak do jedzenia za cierpka. Jest już tam
trochę winorośli i innych owoców nadających się na wino, więc może na razie
coś innego...
Marudzik

12. Data: 2006-04-06 14:02:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Marudzik" <m...@g...pl> wrote in message
>
> Aronia. Wino wspaniałe...

Topinambur

13. Data: 2006-04-06 14:12:37

Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) naprawdę by się ucieszyli, bo trudno im zaakceptować to, że my nie
bardzo lubimy kartofle

14. Data: 2006-04-06 14:14:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wina z aronii nie próbowałam, ale tak do jedzenia za cierpka. Jest już tam
> trochę winorośli i innych owoców nadających się na wino, więc może na
> razie coś innego...

Ale kolor daje fantastyczny, A ja mam mrożoną i kompoty gotuję z różnych
owoców i z aronią...
Mega witamina PPP...

15. Data: 2006-04-06 14:15:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) naprawdę by się ucieszyli, bo trudno im zaakceptować to, że my nie
> bardzo lubimy kartofle

Dlatego topinambur...

16. Data: 2006-04-06 15:53:30

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Apr 2006 15:36:13 +0200, Marudzik napisał(a):

> Oczywiście mogą być borówki. Świetny pomysł! Nie mają.

I maliny koniecznie.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-04-06 19:57:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do propozycji dynia na pestki tak, patison trudno się obiera, a papryka
> słodka obawiam się, że trudna w uprawie, ale może się mylę. Byłaby super,
bo
> teściom nigdy się nie udawała.
> Marudzik

Cykoria sama rośnie, oko cieszy
i rąk nie trzeba z kieszeni wyciągać.

18. Data: 2006-04-06 20:00:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dynię można też zamarynować, upiec ciasto z nią. Niektórzy jeszcze zupę
> robią, ja nie lubię.
> Patisony można faszerować i piec razem ze skórką, potem się z niej
> wyjada, jak z foremki.
> Paprykę trzeba wcześniej wysiewać do rozsadnika, albo najlepiej kupić
> gotowe flance.
> Jeszcze różne fasole można - tyczkowe i niskie. Rosna ładnie nawet na
> moim piasku.
>
> --
> Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,

To praca, a chodziło o warzywa lekkie, łatwe i przyjemne.

19. Data: 2006-04-06 20:23:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) naprawdę by się ucieszyli, bo trudno im zaakceptować to, że my nie
> bardzo lubimy kartofle

To rzeczywiście jacyś zawzięci tradycjonaliści z tych teściów no i to
wywieranie presji na młodych ... brrr

Serdecznie Miłka

20. Data: 2006-04-06 21:12:38

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e12mm6$4fg$1@inews.gazeta.pl Marudzik
<m...@g...pl> napisał(a):

> Chcę zacząć uprawiać jakieś warzywa na działce teściów, których
> odwiedzamy raz w miesiącu. Teściowie są doświadczonymi
> ogrodnikami z rodowodem rolniczym
> Poradźcie co w miarę bezpiecznie można posadzić, żeby może nie
> koniecznie zabłysnąć, ale przynajmniej nie skompromitować się.

Hejka. Słoneczniki posiej. Nie dość, że to piękne rośliny to jaka frajda
z łuskania pestek. :-)
Pozdrawiam nieskomplikowanie Ja...cki

jak to zrobić ?
POLECAM