Laurowiśnia

1. Data: 2006-05-06 10:03:12

Temat: Laurowiśnia
Od: "drab" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Po mroźnej zimie wymarzły mi laurowiśnie, które zostały posadzone
w zeszłym roku. Na całe szczęście zaczynają odbijać przy ziemi
nowymi pędami. Czy mogę teraz wyciąć stare czy z jakiegoś względu
mam jeszcze poczekać?

Przesyłam pozdrowienia i podziękowania za wcześniejsze odpowiedzi
Marcin

2. Data: 2006-05-06 10:37:45

Temat: Re: Laurowiśnia
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>nowymi pędami. Czy mogę teraz wyciąć stare czy z jakiegoś względu
>mam jeszcze poczekać?

Jeszcze troche poczekaj. Do konca miesiaca.

Elfir

3. Data: 2006-05-06 11:25:46

Od: "Roman G." <r...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drab" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Witam
Ja wyciąłem przy ziemi na wysokości 10 cm.
Widzę że ładnie odbija.
Myślę że trzeba już wyciąć, później możesz przy wycinaniu uszkodzić odrosty.
Pozdrawiam
Roman

4. Data: 2006-05-06 15:20:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drab" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Po mroźnej zimie wymarzły mi laurowiśnie [...]

Jaka odmiana?
Warto przysypac je sniegiem tyle ile sie da. Zawsze moglbys ocalic czesc
pedow.

> Czy mogę teraz wyciąć stare czy z jakiegoś względu
> mam jeszcze poczekać?

Nie gra to w sumie wiekszej roli, czy juz przytniesz czy poczekasz. Ja bym
poczekal.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2006-05-06 20:47:54

Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam jeszcze poczekać?
>
> Przesyłam pozdrowienia i podziękowania za wcześniejsze odpowiedzi

Kurcze. U mnie tez! Dwie mniejsze sztuki wukopalem i wsadzilem w donice z
substratem pomieszanym z nawozem. Ladnie zaczynaja odbijac. Wczesniej przycialem
brazowe galezie. Zauwazylem ze nie odbija z glownego konara, ale z pakow nad
starymi liscmi.
Szkoda mi jednak tej sztuki:
http://www.picjar.com/pub/puchalski/Ogrod/DSC00868.J
PG/?size=R
Ma juz z 1 m wysokosci, i manewr z donica nie wchodzi w gre. Czekam az odbije.
Ale ciemno to widze
Najciekawsze jest to, ze rozanczenik obok laurowisni, nie byl tez okryty, i
swietnie sie ma, a kiscien kawalek dalej (tez na zdjeciu) idzie do kompostownika
Oj czuje ze bedzie tej jesieni roboty z okrywaniem laurowisni
Wojtek

6. Data: 2006-05-07 10:03:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4d0f.00000019.445d0b79@newsgate.onet.pl...

> [...]
PG/?size=R
> Ma juz z 1 m wysokosci, i manewr z donica nie wchodzi w gre. Czekam az

Twoja laurowisnia jest ladna odmina ale mysle, ze powinienes byl kupic forme
waskolistna, ktora jest odporniejsza.
Okrywaj sniegiem najlepiej.

Pozdrawiam,
Bpjea