Lavatera - roślina tarasowa??

1. Data: 2002-06-19 05:53:53

Temat: Lavatera - roślina tarasowa??
Od: "Jedrzejczak, Marzena" <M...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie,

Szukam informacji na temat Malwy letniej, którą kupiłam w
plantgarden
(http://www.plantgarden.com.pl/sklep/showshortopis.p
hp?nr=547). Basia
podpowiedziała, że raczej nie wygląda ona na malwę tylko na coś innego -
może Lavatera (roślina tarasowa)

Mam jeszcze ołownika przylądkowego i szafirową burzę również z
tego samego miejsca. Może ktoś z Was ma doświadczenia z tymi krzewami?
Jak zimują, czego potrzebują i jakie lubią stanowisko?

pozdrawiam,
Marzena

2. Data: 2002-06-19 07:50:32

Temat: Re: Lavatera - roślina tarasowa??
Od: <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego samego miejsca. Może ktoś z Was ma doświadczenia z tymi krzewami?
> Jak zimują, czego potrzebują i jakie lubią stanowisko?

Jest taka strona: www.ogrodnik.pl
Znajduje sie tam cos takiego jak "Szukacz".
Wpisz nazwe rosliny, ktora cie interesuje i znajdziesz adresy stron z
informacjami na ten temat.
Ja czesto ja odwiedzam.
Nie wiem na ile profesjonalne informacje sa tam podawane, ale skonstruowane
jest to dosc sprawnie.
Pozdrawiam.
Elzbieta

Same usmiechy dla Rafala Wolskiego :-)