Lawenda

11. Data: 2004-05-24 21:41:37

Temat: Re: Lawenda
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja przecież nic nie piłam...Magdalena z prostatą?
>
> Pozdrawiam porażona, Basia.
>

> A Boryna jak zachorowal,to nie pamietasz na co ?Normalka,
macica mu sie oberwala .Swiat jest niebezpieczny,az strach.
Mirzan

12. Data: 2004-05-24 22:08:17

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja przecież nic nie piłam...Magdalena z prostatą?
>
> Pozdrawiam porażona, Basia.

No widzisz, co tez w tych Stanach sie z ludzmi porobi :))))

Magdalena Bassett

13. Data: 2004-05-25 06:03:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| macica mu sie oberwala .Swiat jest niebezpieczny,az strach.

Wiedźmy to się obżerały pokrzykiem wilczą jagodą. Na szczęście specjalistą
od leczniczych roślin to Ty jesteś:-)

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2004-05-25 12:19:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, co tez w tych Stanach sie z ludzmi porobi :))))
>
> Magdalena Bassett

Najczesciej stosowaly bielun.To zielsko rosnie wszedzie
pokrzyk lubi wymarzac ,a co biedna wiedzma zrobila by bez niego.
Tojadu nie stosowaly ,bo on robi nieodwracalne skutki.
Mirzan

15. Data: 2004-06-19 09:58:04

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja chcialbym sie dowiedziec paru rzeczy. Mam jedna duza angustifolie : )
(juz durza :) ), ale takze 1 nie wiem jaka. ma kwiaty jakby wiekszei kwitla
wczeniej niz angustifolia, po za tym na razie (chyba) kwitna tylko gorne
czesci, a na dole jakby zastoj ;). Chcialbym sie takze dowiedziec czegos o
rozmanazaniu lawend z nasion, kiedy zbierac, kiedy wysiac itd..:).

16. Data: 2004-06-19 14:30:32

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Profil1 wrote:

> A ja chcialbym sie dowiedziec paru rzeczy. Mam jedna duza angustifolie : )
> (juz durza :) ), ale takze 1 nie wiem jaka. ma kwiaty jakby wiekszei kwitla

Bez zdjecia sie nie obejdzie. Moze masz Grosso, skoro taka duza.

> wczeniej niz angustifolia, po za tym na razie (chyba) kwitna tylko gorne
> czesci, a na dole jakby zastoj ;).

Nie rozumiem tego - lawenda kwitnie na dlugich, cienkich pedach, na koncu
ktorych sa podluzne kwiaty

> Chcialbym sie takze dowiedziec czegos o
> rozmanazaniu lawend z nasion, kiedy zbierac, kiedy wysiac itd..:).

Jesku chcesz nasiona, i jest to rzeczywiscie angustifolia, to zostaw kwiaty na
krzaku przez lato, potem zerwij, zawies w suchym miejscu, podloz cos bialego,
i po dwuch tygoniach roluj kwiaty w dloniach. Przesiewaj przez sito, nasiona
opadna na dno, sa lsniace, czarne i latwo je zobaczyc. Wysiewac na wiosne na
powierzchni gleby, musi miec duzo slonca, zeby wzejsc.
Magdalena Bassett

17. Data: 2004-06-19 20:31:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

| Wysiewac na wiosne na
| powierzchni gleby, musi miec duzo slonca, zeby wzejsc.

No zobacz, a ja nasiona stratyfikowałam w lodówce:-)

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2004-06-20 09:05:01

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta duza to na pewno angustifolia, bo kupoalem ja w sklepie i mialem taka
tabliczke z charakterystyka gatunku itd. , ale druga dostalem i nie znam
gatunku, a rzeczywiscie malo przypomna lawende, tylko po lisciach:)

19. Data: 2004-06-20 13:02:36

Od: "Ania" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> Ta duza to na pewno angustifolia, bo kupoalem ja w sklepie i mialem taka
> tabliczke z charakterystyka gatunku itd. , ale druga dostalem i nie znam
> gatunku, a rzeczywiscie malo przypomna lawende, tylko po lisciach:)

A może powiecie w jaki sposób zrobić sadzonki lawendy, kiedy jesienią?, zimą
? w ziemi w wodzie? Bo mam chętnych, a nie próbowałam jeszcze ich
sadzonkować.

20. Data: 2004-06-21 08:15:50

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to jest Latifolia.??a moze moglabys mi przeslac na maila zdjecia
gatunkow, ktore hodujesz i bym moze wtedy sie tego dowiedzial??(oczywiscie
jesli by to dla Ciebie nie stanowilo zadnego problemu)

Spełniło sie marzenie !!!
Nie tylko do kolekcjonerów Cypripedium
Do kolekcjonerów Cypripedium..
czarneplamy na liściach pomidora - co może pomóc?
Rododendron pod orzechem