Leczenie homoseksualistów

171. Data: 2012-03-17 09:50:06

Temat: Re: Leczenie homoseksualistów
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

W dniu 2012-03-16 21:28, Ikselka pisze:

> [...]
je--zmieniam---wielopoziomowe-dzialania-edukacyjne-n
a-rzecz-spolecznosci-romskiej-z-terenu-dolnego-slask
a.html

> "(...)Zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki(...)
>
> I wszystko jasne - fikcja.

Skoro masz tylko takie doświadczenia z POKLem.... :)

Aicha- no ale ja naprawdę nie rozumiem: to chodzi o kulturę romską w Polsce.
Kiedyś byłem na występach zespołów, poświęconych kulturze aborygeńskiej
Australii. Właściwie dopiero wtedy poznałem brzmienie didgeridoo:-). No i
nie było ani jednego aborygena. Jednakże romowie mieszkają w Polsce. Jest
ich wielu. Można sobie zamówić romską kapelę, można kupić u nich
bezpośrednio garnki, etc. Aicha- jaki jest powód, dla którego na dni kultury
romskiej w Polsce nie zaprasza się ani jednego roma?

--

Chiron, zdziwiony

172. Data: 2012-03-17 11:09:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-15 11:46, zdumiony pisze:
> (historia wymyślona)
> Na jednym homoseksualiscie zastosowano nowatorska terapię. Mianowicie
> pokazywano mu zdjecia kopulujących gejów po czym rażono prądem.
> Po pewnym czasie uznano że tarapia przyniosła skutki. Pacjent skojarzył
> gejowski seks z kopnięciami prądu.
> Ale nie całkiem.
> Nadal uprawiał homoseksualny seks, tylko po nim podłączał się do prądu aby
> poczuć kopnięcie :)

Ale trollujesz! I nawet znowu Ci się udało.

Ewa

173. Data: 2012-03-17 11:18:01

Od: "natural" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> In article <jjshbc$4un$1@inews.gazeta.pl>, z...@j...pl
> says...

> Podobno facet jak umiera ma wzwód.

To prawdopodobnie ostatnia szansa dawana przez nature znajdujacej sie w
poblizu samicy tego gatunku na danie potomstwa umierajacemu -cos jak
ostatnia posluga zycia dla istoty je konczacego.

174. Data: 2012-03-17 11:21:29

Od: "natural" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Ale trollujesz! I nawet znowu Ci się udało.

Instynkt samozachowawczy kaze mu walczyc o przetrwanie a instynkt spoleczny
o istnienie w infoprzestrzeni...

175. Data: 2012-03-17 11:45:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Może transseksualista?
> 333-)

Jeden pies ;)

--

Paulinka

176. Data: 2012-03-17 11:48:46

Temat: Re: Leczenie homoseksualist?w
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============
> Paulinko- nie siedzisz ani w mojej głowie, ani sercu. Dlaczego zatem z
> tak dużą pewnością wypowiadasz sądy w moim imieniu, jakbyś była jakimś
> panembogiem?

Chironie nie odwracaj kota ogonem. To są Twoje słowa i Twoje wnioski o
nieznajomości historii, o czytaniu szmatławców w stylu Gazety Wyborczej
itd. Zresztą te zarzuty kierujesz nie tylko do żółtego.

--

Paulinka

177. Data: 2012-03-17 12:30:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-17 12:48, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

===============

> Chironie nie odwracaj kota ogonem. To są Twoje słowa i Twoje wnioski o
> nieznajomości historii, o czytaniu szmatławców w stylu Gazety Wyborczej
> itd. Zresztą te zarzuty kierujesz nie tylko do żółtego.

Ja Was generalnie z tą GW nie rozumiem. Rewelacyjną jolkę w Dużym
Formacie miała. Dla niej tylko potrafiłam żebrząc o benzynę gnać przez noc.

Qra

178. Data: 2012-03-17 13:14:32

Temat: Re: Szatan zbawiony?(Re: Leczenie homoseksualist?w)
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony napisał(a):
> U?ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Dlaczego z jednej strony m?wi si? ?e masy id? do piek?a np. za uprawianie
> seksu a z drugiej strony chce si? szatana uchroni? przed piek?em? A co jesli
> szatan nie chce byc zbawiony?

Chyba tłumaczyłem dlaczego straszy się piekłem, to ludzie pełni
nienawiści chowają się za słowo piekło aby innych poniżać. A szatan
jest chory z nienawiści i po rozmowie z Bogiem zrozumie że tą
nienawiścią sam siebie skrzywdził i zostanie uleczony ze swojego
nieszczęścia. Coś w rodzaju psychoanalizy gdzie Bóg to terapeuta a
szatan to pacjent.

179. Data: 2012-03-17 15:36:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jk1tn4$j6p$4@node2.news.atman.pl...

===============

> Chironie nie odwracaj kota ogonem. To są Twoje słowa i Twoje wnioski o
> nieznajomości historii, o czytaniu szmatławców w stylu Gazety Wyborczej
> itd. Zresztą te zarzuty kierujesz nie tylko do żółtego.

Weźmy ostatni przykład:
"Ma znaczenie, czy chcesz sam pomyśleć. Do tego jednak nie wystarczy
przeczytanie czegoś- tam. To tak, jak gdyby ktoś chciał zrozumieć rachunek
całkowy. IMO- Ty rozumiesz. Wytłumaczysz np inteligentnemu poloniście- co to
jest całka? Nie myślę. Żeby się w to "wgryźć", samemu zrozumieć- sam wiesz,
ile taki humanista musi zrozumieć rzeczy, zanim zrozumie, czym jest całka.
Podobnie z Tobą- zanim zrozumiesz, co jest grane- musiał byś sporo zrozumieć
z historii- czyli ją poznać. " Napisałem także, że GW czy inne tego typu
źródła srają mu prosto do głowy, a on się zachwyca, jaka to krynica
mądrości.

Mam więc przekonanie, że bez znajomości historii, psychologii zachowań
społecznych, etc- nie da rady pewnych rzeczy zrozumieć. Redart, w moim
przekonaniu całkowicie oduraczony przez media głównego nurtu- nie jest mi
nawet odrobinę dalszy niż Redart wyznawca wartości podobnych do moich. Nie
raz ze sobą rozmawialiśmy- tak, jak ostatnio: jak ludzie po prostu.

Co Ty napisałaś?

"Bawi mnie fakt, że TY nie rozumiesz, że dla Chirona jesteś głupcem z
politgramtką na uszach. Po co cokolwiek piszesz? I tak się nie
zrozumiecie"

Przede wszystkim- to Twój osąd i jednocześnie wyrok: "i tak się nie
zrozumiecie". Ależ IMO rozumiemy się na wielu płaszczyznach. Ty piszesz
wyraźnie: nie masz szans- bo dla Chirona jesteś głupcem. Otóż uważam, że w
tej materii rzeczywiście zachowuje się jak głupiec-
Jednak_w_żadnym_razie_Redarta_za_głupca_nie_uważam. Kolejna sprawa-
postępując w ten sposób- usypujesz między nami barykadę, i sama wskakujesz
na jego stronę. Nie wiem, jak Redart- ale ja do relacji z drugą osobą nie
potrzebuję osoby trzeciej

--

Chiron

180. Data: 2012-03-17 15:40:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

===============

> Ja Was generalnie z tą GW nie rozumiem. Rewelacyjną jolkę w Dużym Formacie
> miała. Dla niej tylko potrafiłam żebrząc o benzynę gnać przez noc.

No wiesz- ja mogę sobie poczytać żydowską gazetę dla Żydów. Naprawdę mnie
ciekawi, co tam sobie piszą. No ale żydowską dla Polaków? To niehonor
jest...:-(

--

Chiron

Dziwne miejsca
zbawiennosc
Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.
Biednego osaczonego Bin Ladena...