Leczenie homoseksualistów

291. Data: 2012-03-20 16:55:24

Temat: Re: Leczenie homoseksualist?w
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

=================

> Powiem Ci, że aż mnie zastanawia: co Cię naprawdę motywuje do takich
> działań?

Na pewno nie czucie. Raczej na pewno żądze czysto intelektualne.
A dokładniej: badanie granic, do których Chiron jest skłonny utrzymywać
'macie zbiorową fatamorganę, skoro ja jestem wielbłąd'.

292. Data: 2012-03-20 16:59:11

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============

> Każdy ma swoje do przeżycia, nie cudze życie. Jaki ciąg inkarnacji
> doprowadził Cię do tego miejsca?

E tam, będziemy zmieniać temat ? Tzn. ja mogę z Tobą
porozmawiać o reinkarnacji pod warunkiem, ze w jednym
temacie połączysz swoje osobiste doświadczenia ze swoimi
poglądami na temat Żydów i homofobów. Np. w taki sposób:
opowiesz nam, co takiego dobrego robiłeś w poprzednich żywotach,
że w tym nie jesteś ani gojem, ani homo - i na czym opierasz
swoją pewność co do tego, że w przyszłym żywocie nie będziesz
gojem ani homo.

293. Data: 2012-03-20 17:12:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

I to było mądre i życzliwe, czy znowu li tylko głupio protekcjonalne ? :)))
Taki miluś z Ciebie, a tak Cię trudno lubić ...
Jak nic - milusia, futrzata latająca myszka ...

Takie głupio protekcjonalne. W każdym razie- może też zauważyłeś- na tej
grupie w razie konfliktów jest tylu chętnych żeby się przyłączyć i
pierdolnąć komuś fangę- bo wiesz, w grupie to zaraz odwaga większa...nic to-
ważne, że można na Ciebie liczyć. Aż do znudzenia przewidywalne.
:-)

--

Chiron

294. Data: 2012-03-20 17:14:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

że w tym nie jesteś ani gojem, ani homo - i na czym opierasz
swoją pewność co do tego, że w przyszłym żywocie nie będziesz
Właśnie jestem gojem, jestem. Ty nie? Obciąłeś się?
:-)

--

Chiron

295. Data: 2012-03-20 17:16:41

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============

=================
> Właśnie jestem gojem, jestem. Ty nie? Obciąłeś się?
> :-)
Cholera, ja sienie orientuję w tej terminologii...
To moze zostawmy żydów, gojów czy co tam.
Weźmy zawęźmy temat do homoseksualistów.

296. Data: 2012-03-20 17:16:42

Temat: Re: Leczenie homoseksualistów
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-20 16:51, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

Niech mówią...
http://www.youtube.com/watch?v=8lamuJGlxEE

Qra
--
musiałam

297. Data: 2012-03-20 17:19:29

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Cholera, ja sienie orientuję w tej terminologii...
> To moze zostawmy żydów, gojów czy co tam.
> Weźmy zawęźmy temat do homoseksualistów.

A czym zawinili homoseksualiści w poprzednim wcieleniu że są homo?

298. Data: 2012-03-20 17:24:27

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-20 18:12, Chiron pisze:

> [...]
> pierdolnąć komuś fangę- bo wiesz, w grupie to zaraz odwaga większa...nic
> to- ważne, że można na Ciebie liczyć. Aż do znudzenia przewidywalne.
Ale tam zaraz 'komuś'. Konkretnie to Tobie i Iksi :)
Ale gdyby był jakiś dobrze kamuflowany przebieranką gruppen seks na
globie, to sam byś chętnie wskoczył pod kocyk.
Oczywiście tylko tyle, żeby być w pierwszej grupie odwrotu i pierwszym
przeprosić 'wiecie co, glob już nie daje rady, jesteście wstrętni,
patrzcie, jak on teraz wygląda, co wy mu zrobiliście pod tym kocykiem :('.

299. Data: 2012-03-20 17:26:41

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-20 18:19, zdumiony pisze:
> U?ytkownik "za??cony"<r...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> A czym zawinili homoseksuali?ci w poprzednim wcieleniu ?e s? homo?

Ja tam bym chciał posłuchać, co Chiron ma do powiedzenia konkretnie
w temacie, jak to się stało że ON nie jest homoseksualistą,
a czy być może kiedyś był, a czy może się zastanawia, czy jeszcze będzie ?

300. Data: 2012-03-20 18:30:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-20 18:16, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

=================
> Cholera, ja sienie orientuję w tej terminologii...
> To moze zostawmy żydów, gojów czy co tam.
> Weźmy zawęźmy temat do homoseksualistów.

Tu byś się dużo nie pomylił. Raptem jedną literkę.

Qra

Dziwne miejsca
zbawiennosc
Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.
Biednego osaczonego Bin Ladena...