Re: Leczenie seksem, czyli paranoja (bylo: Re: Co myslicie... - Informacja)

1. Data: 2000-03-03 20:00:04

Temat: Re: Leczenie seksem, czyli paranoja (bylo: Re: Co myslicie... - Informacja)
Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))

Mistrz telepracy :-))
Robert Szymczak napisał(a) w wiadomości: <3...@c...pl>...
>Witam,
>
>Jak zwykle najlepiej poinformowany Marian doniósł nam o ciekawym
>artykule. Dzięki Marianie ! Mam nadzieję, że nie będziesz miał nic
>przeciwko (bo i dlaczego byś miał ?) jeśli skomentuję tekst P. Talko.

Zgadza się nie mam nic ;-)) Ja tylko byłem posłańcem - ich się ponoć
nie zabija. Rozumiem jednak że pogląd na seks tak jak i kulturę
każdy człowiek ma swój.

Jednak moja naganna wypowiedź z 3 marca 2000 13:33 do wątku:
Re: PFRON - przeciwnicy sieci???
Niestety -potwierdzam że takie słowa padły ;-((
Mr.FX napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpnet.pl>...
>On Fri, 03 Mar 2000 07:58:42 GMT, "Delta" <a...@p...com> wrote:
a szczególnie słowa:
Chcę wierzyć iż słowa przedstawicielki PFRON były nieporozumieniem.
Z tej racji że sam prowadzę przedsięwzięcie będące niwelacją bariery
w komunikowaniu się - muszę osobiście tą sprawę wyjaśnić.
W przyszłym tygodniu wybieram się do centrali PFRON będę
chciał rozmawiać z panem Perkowskim i innymi odpowiedzialnymi

Po przemyśleniu - uważam iż zachowałem się asekurancko.
Gdybym ja powiedział takie słowa jak pani z PFRON-u to
należało by mnie bez wahania odstrzelić.

Marian
--
Marian Landowski
http://www.lama.org.pl

2. Data: 2000-03-03 21:24:09

Od: "Andrzej W" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Trochę minąłeś temat?

--
Pozdrawiam A...@a...net

Użytkownik "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> napisał w
wiadomości news:8RUv4.27908$WD.713448@news.tpnet.pl...

3. Data: 2000-03-07 08:07:11

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L napisał(a):

> [...]

> Gdybym ja powiedział takie słowa jak pani z PFRON-u to
> należało by mnie bez wahania odstrzelić.

ciach

Juz wysylam ci stosowna splwe. Kaliber powinien byc ok:) cos w rodzaju
armaty!

--
Pozdrowka
a...@c...pl

Zmieńmy Ustawę!!! Pomóż sobie!
Zmieńmy Ustawę!!! Pomóż sobie!
PFRON - przeciwnicy sieci???
Zaproszenie na koncert "Hip Hop Przedluza Zycie o 10 Lat"
brawo BPKO SA! ;->