Lecznie alkoholika !!!! POMOCY!

1. Data: 2003-04-02 18:41:11

Temat: Lecznie alkoholika !!!! POMOCY!
Od: "sebastian" <s...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuję naprawdę bardzo pilnie pomocy kogoś kto się zna na przymusowym
leczeniu alkoholika.
Jest pewna osoba, która nie zgadza się na leczenie i nie ma szans na
przekonanie jej.
Potrzebuję kontaktu z osobą , która mi powie jakie są wszystkie procedury
związane z zamknieciem takiej osoby w zakładzie dla alkoholików wbrew jej
woli.
Mam na to naprawdę niewiele czasu, za jakieś 3 tygodnie może już być za
późno...
Może chociaż podpowiecie gdzie szukać , gdzie pytać ?
Jestem z Wrocławia.
pozdrawiam!

2. Data: 2003-04-03 07:23:11

Temat: Re: Lecznie alkoholika !!!! POMOCY!
Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebastian" <s...@k...k.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> późno...
> Może chociaż podpowiecie gdzie szukać , gdzie pytać ?

Witam!!!

Z tego co piszesz to niewiele mozna zrobic. Bo z doswiadczenia wiem, ze
jezeli osoba sie nie zgadza na pszymusowe leczenie to nic nie zrobisz. A nie
mozna kogas zamknac bez jego woli. Znam przypadek, kiedy jeden pan pil
okropnie i to co jego zona mogla zrobic to zlozyc wniosek do komisji
alkoholowej. A potem to sie przydalo przy sprawie o znecaniu nad rodzona bo
to cyha tak jakby sie "rejestrowalo" alkoholika. A na to zeby alkoholik
poszedl na leczenie np. do zakladu psychiatrycznego jest potrzebna jego
wola. Nie uratujesz kogos na sile. On MUSI chciec nie pic. Ten pan , o
oktorym pisalam wyzej przy sprawie o znecanie dostal w wyroku przymusowe
leczenie ale takie na ktore sie chodzi a nie takie na ktorym zamykaja. Wiem,
ze z alkoholikiem nic nie jest proste. Moze pojsci i sie zgodzic na
zamkniete leczenie ale to tez nie trwa wiecznie wypuszczaja po kilkunastu
dniach i alkoholik moze pojsc i sie napic . Znam to z autopsji.

Czemu piszesz, ze masz tylko 3 tygodnie? Jakos dziwnie to wyglada......

3. Data: 2003-04-04 09:10:47

Temat: Odp: Lecznie alkoholika !!!! POMOCY!
Od: "Grzyb" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

O ile wiem to dopóki nie zrobi komuś krzywdy to nic z tego !!

Krzyś

4. Data: 2003-04-05 10:34:13

Od: "..::HESS::.." <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> późno...
> Może chociaż podpowiecie gdzie szukać , gdzie pytać ?
Witam.
Po pierwsze skontaktuj się z komisją do spraw walki z alkoholizmem, powinna
być w Urzędzie miejskim.
Tam Ci powiedzą w jaki sposób przeprowadzić całą sprawę.
Pozatym polecałbym kontakt z poradnią do spraw leczenia uzależnień.
Nie wiem jak jest we Wrocku ale w Szczecinie istnieja dwa profesjonalne
ośrodki i tam można dostać bezpłatna poradę na wszelkie tematy związane
zarówno z leczeniem przymusowym jak i dobrowolnym.
IMHO: Jeśli masz tylko trzy tygodnie to trochę mało.
I dlaczego tylko trzy tygodnie??
Dlaczego będzie za późno??
Na leczenie nigdy nie jest za późno.
Życzę powodzenia i szczęścia w walce z nałogiem.
Alkoholików możemy podzielić na trzy kategorie:
1. Pijących...
2. Trzeźwiejących...
3. Martwych...

re:MILOSC