Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy" Re: Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"

Re: Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w
sprawie Stwórcy"
Date: Tue, 3 Dec 2019 16:42:26 +0000

W dniu 03/12/2019 o 01:01, m...@g...com pisze:

> "Film ,,Sprawa Chrystusa"(2017r) jest oparty na autobiograficznej historii Lee
Strobla laureata Nagrody Pulitzera i autora bestsellerowej książki o tym samym
tytule, na podstawie której oparto scenariusz. Strobel był w latach 70-tych XX wieku
wojującym ateistą i chciał udowodnić świeżo nawróconej żonie brak racjonalności
Zmartwychwstania Jezusa, bez ktorego nie ma chrześcijaństwa, więc postanowił jako
rasowy reporter wykazać, że nie miało ono miejsca. Po rozmowach z teologami,
lekarzami, psychologami i antropologami zrozumiał, że..."

> "Lee Strobel, uznany dziennikarz śledczy "Chicago Tribune", podejmuje
dziennikarskie śledztwo na temat zmartwychwstania Jezusa. Jako ateista jest
przekonany, że obali centralny punkt chrześcijańskiej nauki. Swoje działania prowadzi
uczciwie, zgodnie ze sztuką, wykorzystując te same metody, których używał przy
tworzeniu najważniejszych reportaży, przynoszących mu uznanie i prestiżowe nagrody.
Im głębiej postępuje w swoim dochodzeniu, tym bliżej jest szokującej dla niego
prawdy..."

ksiazki, przyznaje, sa bardzo interesujace, pamietam taka jedna, czarno
na bialym, pewna pani wykazala, ze wszystko jest do dupy z datami, jak
go chcieli zabic, Jezusa mam na mysli, ten co chcial zabic to chyba w
czasie sie przenosil, podobnie bylo z szukaniem grobu Jezusa, niby go
znalezli, a i tak to ciagle jest mit, nikt im nie pozwolil grzebac
glebiej, to akurat byl film przyrodniczy

--
gazebo