Lek na żylaki

1. Data: 2005-06-08 08:35:31

Temat: Lek na żylaki
Od: "RTi" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, w listopadzie miałem operowana prawa noge (wycietego żylaka),
niedawno zauważyłem że na lewym udzie zaczyna mi się robić żylak. Z tego co
się dowiedziałem dobrymi lekami na żylaki są:
Detralex
Phlebodia
Pelethrocin

Prosilbym o pomoc, ktory z nich jest najlepszy ew. inny dobry za w miare
rozsadna cene.
Wiem oczywiscie że są na recepte :).

Z góry dziękuję za opinie na temat tych leków.

2. Data: 2005-06-08 13:24:01

Temat: Re: Lek na żylaki
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z własnego doswiadczenia: Detralex=Pelethrocin. Phlebodia działała troszkę
gorzej. Kupuję Pelethrocin.

3. Data: 2005-06-08 15:36:46

Od: "RTi" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A te leki zmniejszaja jakos zylaki czy tylko zapobiegaja ociezalosci nog itp
objawom??

4. Data: 2005-06-09 08:27:18

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic nie zmniejsza żylaków oprócz metod zabiegowych. ale nogi mniej bolą.

5. Data: 2005-06-11 08:43:26

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> nic nie zmniejsza żylaków oprócz metod zabiegowych. ale nogi mniej bolą.

te leki poprawiają stan żył, wieć i żylaki się zmniejszają ale powoli,
nogi mniej bola właśnie dlatego ze żyły sa w lepszym stanie i to zarówno
te powierzchniowe jak i głębokie,

a zabieg nie zmniejsza żylaków tylko je usuwa razem z kawałkiem żyly,
czego efektem jest koniecznośc przepływu krwi przez inne zyły i na nich
się robia nowe zylaki

6. Data: 2005-06-11 13:50:31

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> te leki poprawiają stan żył, wieć i żylaki się zmniejszają ale powoli,

ok. napiszę precyzyjniej: nic (=maści, tabletki) nie usuwa żylaków

7. Data: 2005-06-19 19:33:37

Od: "m@lwe ..." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cenowo od najtańszego do najdroższego: pelethrocin, detralex, phebodia, otrex
Jakościowo mozna powiedziec - tak samo działają.
Pelethrocin= detralex, otrex=phlebodia.

8. Data: 2005-09-21 14:32:41

Od: "Anna Kozłowska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

RTi <w...@n...pl> napisał(a):

> A te leki zmniejszaja jakos zylaki czy tylko zapobiegaja ociezalosci nog itp
> objawom??

Ja mam podobny problem, cudow juz sie nie da zrobić jeśli ma sie żylaki, ale
sam możesz też sobie pomóc- zimny prysznic nog po kąpieli, unikanie
przegrzania, podnoszenie nog do góry np:podczas filmu. Osobiście stosuje
phlebodie z bardzo dobrym skutkiem. Bierze sie 1 tabletke dziennie na czczo i
z glowy, a koszt jest podobny, a może i mniejszy od innych preparatow. Jak
sobie policzysz 2op detralexu czy pheletrocinu na miesiąc to masz wiecej niz
60zł no i bierzesz wiecej tabletek. Powodzenia

Zbiorka przeterminowanych lekow? (Krakow)
magistra farmacji...
Zlecimy pisanie prac dyplomowych
Środki znoszące popęd płciowy
Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)