Lek o nazwie Chenofalk

1. Data: 2003-10-31 20:43:20

Temat: Lek o nazwie Chenofalk
Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jest sobie lekarstwo o nazwie Chenofalk. Skany:

http://strony.wp.pl/wp/malank/cheno1.gif

http://strony.wp.pl/wp/malank/cheno2.gif

http://strony.wp.pl/wp/malank/cheno3.gif

Lek jest podobno zarejestrowany w Polsce, ale został wycofany z
produkcji.

Kurację tym lekiem odbywa moja mama. Rozpuszcza on podobno kamienie
żółciowe.

Jak dowiedzieć się czy lek naprawdę został wycofany z produkcji lub ze
sprzedaży na Zachodzie?

W Polsce nie można tego leku dostać w ogóle, hurtownie nie chcą go
sprowadzać.

I jeszcze jedno pytanie - czy apteka bądź hurtownia ma obowiązek
sprowadzenia leku, który jest zarejestrowany w Polsce?

Dziękuję za wszelkie informacje na ten temat.

Pozdrawiam!!!

berberek

2. Data: 2003-10-31 20:53:07

Temat: Re: Lek o nazwie Chenofalk
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@4...com,
Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>:
> Witam!
>
> Jest sobie lekarstwo o nazwie Chenofalk. Skany:

> Lek jest podobno zarejestrowany w Polsce, ale został wycofany z
> produkcji.

Wystepuje we wrzesniowej bazie Pharmindex.

> Jak dowiedzieć się czy lek naprawdę został wycofany z produkcji lub ze
> sprzedaży na Zachodzie?

Tego nie wiem. Ale jesli faktycznie zostal wycofany, to sprobuj wziac
ksiazke telefoniczna (www.pkt.pl) i podzwonic systematycznie po mniejszych
aptekach w Twoim albo jakims pobliskim miescie (w zaleznosci od tego, w jak
duzej miejscowosci mieszkasz). Czasem gdzies zalega na polkach przez
miesiace, nawet lata. Ja ostatnio tak dostalem lek od wielu miesiecy nie
produkowany, nawet juz mu sie konczyla kilkuletnia data waznosci, wiec
faktycznie musial dlugo polezec. Kosztowalo mnie to ponad 20 telefonow, ale
jesli lek jest potrzebny, to sie oplaca.

Tutaj znalazlem Ci kontakty (emaile, telefony i faksy) do dystrybutora tego
leku - mozesz napisac lub zadzwonic:

http://www.codali.be/contacts.htm

--
Robert

3. Data: 2003-11-01 07:48:20

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest sobie lekarstwo o nazwie Chenofalk. Skany:
> Jak dowiedzieć się czy lek naprawdę został wycofany z produkcji lub ze
> sprzedaży na Zachodzie?

skontaktować sie (np. mailowo) z producentem.

4. Data: 2003-11-01 08:43:42

Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.sci.medycyna you wrote:

>skontaktować sie (np. mailowo) z producentem.

No właśnie producent ani jego przedstawiciel w Polsce nie odpowiadają
na maile a w słuchawce jest tylko voicemail :(

berberek

Problem ginekologiczny chyba...
Upławy
tłumaczenie