Lekarstwa na krzepliwość krwi

1. Data: 2011-01-25 15:35:40

Temat: Lekarstwa na krzepliwość krwi
Od: Antoni <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do Państwa. Jakie są (prosiłbym wymienić) lekarstwa na
krzepliwość krwi. Może ktoś na grupie takowe bierze/brał i jest w stanie
je wymienić.

2. Data: 2011-01-25 15:49:56

Temat: Re: Lekarstwa na krzepliwość krwi
Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 16:35, Antoni pisze:
> Mam pytanie do Państwa. Jakie są (prosiłbym wymienić) lekarstwa na
> krzepliwość krwi. Może ktoś na grupie takowe bierze/brał i jest w stanie
> je wymienić.

Salata jest ok.

3. Data: 2011-01-25 15:59:16

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 16:35, Antoni <b...@b...brak> wrote:
> Mam pytanie do Państwa. Jakie są (prosiłbym wymienić) lekarstwa na
> krzepliwość krwi. Może ktoś na grupie takowe bierze/brał i jest w stanie
> je wymienić.

vit K
--
p?rform?rka

4. Data: 2011-01-25 19:24:44

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie napisałeś : zmniejszające czy zwiększające?

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

5. Data: 2011-01-26 08:43:49

Temat: Re: Lekarstwa na krzepliwo?? krwi
Od: Antoni <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 20:24, Stokrotka pisze:
> Nie napisa?e? : zmniejszaj?ce czy zwi?kszaj?ce?

Zmniejszające krzepliwość. Za informację będę wdzięczny.

6. Data: 2011-01-26 21:30:14

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 09:43, Antoni pisze:

> Zmniejszające krzepliwość. Za informację będę wdzięczny.

Sałata jest idealna !!!!!

7. Data: 2011-01-27 02:35:44

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antoni" <b...@b...brak> napisał w wiadomości

> Zmniejszające krzepliwość. Za informację będę wdzięczny.

Z przepisu lekarza to ho,ho, cała masa...
Z dostępnych bez recepty to tylko kwas acetylosalicylowy, czyli wszystkie
odmiany aspiryny. Ale nawet i tu mogą wystapic powikłania w postaci
krwotoku, np w przewodzie pokarmowym.
Przy okazji,- WAŻNA INFORMACJA! -Przy podejrzeniu zawału (gdy wystąpią jego
objawy) wskazane jest rozgryzienie jednej , dużej tabletki aspiryny czy
podobnych!

8. Data: 2011-02-01 19:13:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z przepisu lekarza to ho,ho, cała masa...
> Z dostępnych bez recepty to tylko kwas acetylosalicylowy, czyli wszystkie
> odmiany aspiryny.
Zdaje się nie tylko, pewne mikroelementy, zdaje się metale, zdaje się wapń,
może magnez też itp też, i zdaje się selen albo cynk (cos co w promocji
dodawali do czegoś o skłądzie rutinoscorbinu - tszeba uważać na takie
wynalazki - może zaszkodzić), ale konkretnie nie jestem pewna.

Zdaje się też pewne "extra" tłuszcze.
Ale to tszeba pomyszkować w internecie, albo gdzie inndziej.

9. Data: 2011-02-01 20:26:13

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-01 20:13, Stokrotka pisze:
> [...]
>
> Zdaje się też pewne "extra" tłuszcze.
> Ale to tszeba pomyszkować w internecie, albo gdzie inndziej.

A żelazo qrwa to pies ?

10. Data: 2011-02-01 21:14:48

Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

W dniu 2011-01-25 20:24, Stokrotka pisze:
> Nie napisa?e? : zmniejszaj?ce czy zwi?kszaj?ce?

>Zmniejszające krzepliwość. Za informację będę wdzięczny.

Zmniejszające?
heparyna sodowa "Heparinum WZF"
Stosowana ściśle pod kontrolą lekarza.
http://leki-informacje.pl/lek/ulotka/532,heparinum-w
zf.html

Polecam też takie granulki rozsypywane w piwnicach bloków "Murin Forte".
Zejście przez wykrwawienie. Okres półtrwania specyfiku 120 dni.
Preparat niezawodny. :-)))))))))))
X.x.

Re: wczesne wykrywanie
Soczewki kontaktowe