Lekarstwo w zebie

1. Data: 2004-08-31 13:59:20

Temat: Lekarstwo w zebie
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lekarstwo zalozone w zebie moze szkodzic na zoladek? Lekarstwo to nie jest
zabezpieczone i caly czas czuc jego smak i zapach w ustach.

2. Data: 2004-08-31 17:10:16

Temat: Re: Lekarstwo w zebie
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy lekarstwo zalozone w zebie moze szkodzic na zoladek? Lekarstwo to nie
> jest zabezpieczone i caly czas czuc jego smak i zapach w ustach.

I pewnie jest niesmaczne?
Moja babcia mawiała, że lekarstwo nie ma być smaczne, tylko ma pomagać.
Gdyby było szkodliwe, pewnie by go wcale nie wkładali, albo zabezpieczyki,
stąd wniosek, że jakoś przezyjesz do momentu wyjęcia lekarstwa i zamknięcia
zęba.

D.

masaż stóp
tsh/prolaktyna/...
Usuwanie rozstepow.
Jakie pigułki antykoncecyjne sobie chwalicie??
Nagorze badania cd. (zrobiłem księgę)