Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności

1. Data: 2005-02-15 20:13:32

Temat: Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności
Od: "Sim Kloner" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Żona nalega abym udał się do lekarza w celu przedewszystkim kontrolnym.
Niestety nie wiem jakiej specjalności lekarza mam szukać.

--
SimKloner

2. Data: 2005-02-15 20:32:39

Temat: Re: Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żona nalega abym udał się do lekarza w celu przedewszystkim kontrolnym.
> Niestety nie wiem jakiej specjalności lekarza mam szukać.

Ale to zależy, albo urolog, albo seksuolog...

pzdr
LN

3. Data: 2005-02-15 20:44:16

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.02.05, około 21:32, L&N lab bulgocze

> Ale to zależy, albo urolog, albo seksuolog...

Albo dermatolog
albo albo

--
ika - umop apisdn

4. Data: 2005-02-15 20:51:01

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo dermatolog
> albo albo
No właśnie...
Wenerolog

pzdr
LN

5. Data: 2005-02-15 20:53:19

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sim Kloner" napisał ...

> Żona nalega abym udał się do lekarza w celu przedewszystkim kontrolnym.
> Niestety nie wiem jakiej specjalności lekarza mam szukać.

Penis może zainteresować androloga, urologa,
seksuologa, dermataloga i pewnie jeszcze paru innych.
Nie ma natomiast specjalisty "od penisa".
Jeżeli chodzi Ci o ogólna kontrolę,
to idź po prostu do lekarza ogólnego.
Jak będzie trzeba, to skieruje Cię
do odpowiedniego specjalisty.

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2005-02-15 21:11:22

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma natomiast specjalisty "od penisa".

jak to było w pewnym poście?
Pindolog ?? ;-) ;-)

BBP NMSP ATB :)
pzdr
LN

7. Data: 2005-02-15 21:28:57

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" napisał ...

> Pindolog ?? ;-) ;-)

Ornitolog. :-)))

Pozdrawiam !
Mała Mi

8. Data: 2005-02-15 21:52:22

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> jak to było w pewnym poście?
> Pindolog ?? ;-) ;-)

Raczej "pindololog" :) A gałąź nauki, to pindolologia.

> BBP NMSP ATB :)

j.w.

Paulina

9. Data: 2005-02-15 22:35:53

Temat: Odp: Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Może być również lekarz o specjalności - androlog--> jest to lekarz
zajmujący sie męskimi narządami płciowymi w powiążaniu z męskimi
hormonami, wiec mozna sie równiez wybrac do niego, a w kazdym razie nie
zaszkodzi
Pozdrawiam
Looca

10. Data: 2005-02-15 22:55:11

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaulinaW" napisała:
---ciach---

> Raczej "pindololog" :) A gałąź nauki, to pindolologia.

polemizowalbym...
nazwa "pindolologia" sugeruje nauke o pindololu, ktory jako zywo wystepuje
na swiecie, ale jest... beta-blokerem
ROTFL

taugusty

skad sie bierze brzuch? :-)