Lekarze angielscy naświetlają zmiany chorobowe u pacjentów z trądzikiem

1. Data: 2000-07-25 18:12:41

Temat: Lekarze angielscy naświetlają zmiany chorobowe u pacjentów z trądzikiem
Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarze angielscy naświetlają zmiany chorobowe u pacjentów z trądzikiem

zapraszam

www.labmed.com.pl

2. Data: 2000-07-25 19:40:52

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Widzicie, a w Polsce dr med Jan Kwaśniewski stworzył Dietę Optymalną która
powoduje że nie ma trądzika i nie trzeba go niczym naświetlać.
Problem polega tylko na tym, że pacjent bez trądzika nie przynosi lekarzowi
dochodów, dlatego metoda Kwaśniewskiego jest ogólnie wyszydzana przez
większość lekarzy.
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

Jacek

3. Data: 2000-07-25 20:13:20

Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dieta Kwaśniewskiego jest powieleniem znanej od dawna diety R. Atkinsa.
Jeśli dieta ta byłaby korzystna dla zdrowia, to myśle że już od dawna byłaby
w zaleceniach dietetycznych w USA czy na Zachodzie. Ale tak nie jest
ponieważ dieta jest szkodliwa dla zdrowia. Może żeby nie być za bardzo
stronniczy to powiem że były próby (oceniane pozytywnie) wdrożenia diety w
niektórych chorobach takich np. jak padaczka. Ale to są pojedyncze
doniesienia. Ja jednak pozostanę zwolennikiem diety śródziemnomorskiej i ją
będę zawsze polecac.

Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia (bo napewno będzie Wam potrzebne) przy suto
i tłusto zastawionym stole

J.Zduleczny

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83mf5.45459$p...@n...tpnet.pl...

4. Data: 2000-07-25 21:40:20

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
byłaby
> w zaleceniach dietetycznych w USA czy na Zachodzie.
I tu sie zdziwisz, Agencja USDA czy cos w tym rodzaju właśnie zaczyna
rozpatrywać dietę Atkinsa jako alternatywe dla diety Ornisha,
beztłuszczowej, która w ciągu kilkudziesieciu ostatnich lat z amerykanów
zrobiła chorą nację tłuściochów.
Harward bada Dietę Atkinsa od lutego tego roku. Może wyniki tych badań do
nas dotrą.
Dodatkowo dieta Atkinsa jest dietą niskowęglowodanową, ale wysoko białkową.
Dieta Optymalna jest dietą niskowęglowodanową i niskobiałkową, ale za to
wysokotłuszczową. Atkins ma jeszcze jakieś 100 g tłuszczu dziennie za mało
:) Dlatego nie jest ona tak dobra jak dieta Optymalna.

> [...]
> niektórych chorobach takich np. jak padaczka. Ale to są pojedyncze
> doniesienia. Ja jednak pozostanę zwolennikiem diety śródziemnomorskiej i

Masz prawo :)
> Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia (bo napewno będzie Wam potrzebne) przy
suto
> i tłusto zastawionym stole

Nasz stół nie jest zastawiony suto, tłusto i owszem. Mój obiad mieści się na
talerzku pod filiżankę do kawy. A twój?
Pozdrawiam
Jacek

5. Data: 2000-08-18 18:04:31

Temat: Re: Lekarze angielscy naświetlają zmiany chorobowe u
Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Zduleczny <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Axmf5.45582$p...@n...tpnet.pl...
> Dieta Kwaśniewskiego jest
> Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia (bo napewno będzie Wam potrzebne) przy suto
> i tłusto zastawionym stole
> J.Zduleczny
Mogę tylko dodać to co już niejednokrtonie pisałem na temat żywenia
optymalnego ( nie diety). Żywienie optymalne przeznaczone jest tylko i
wyłącznie dla mądrych ludzi ( bo kto by tymi głupkami rządził). Nuie takie
rządzu na całym świecie koy by się zgodził na wprowadzenie nawet najlepsze
udowodnione żywienie optymalne. Pood jest bardzo prosty" tysiące " ludzi
straciłoby pracę. Co by zrobiły ZOZ -y zamienione na kasę chorych. Moim
marzeniem jest by ta pseudo medyczna kasa została zamieniona na kasę zdrowych!
Wówczas składki mniejszyłyby się przynajmniej o połowę. Czy ktoś się
zastanowił nad problemem osób, które rządzącymi w naszym kraju. Dlaczego przed
nominacją są szczupli a po jakimś czasie są
bardzo puszystymi , że ledwo mieszą się w ekranie telewizora ( nie mam jeszcze
ekranu panoramicznego). Na może lekarze Vipów upajają się tym, że ich
podopieczni tak dobrze wyglądają. A może im to wmawiają? Trudno wyczuć kto ma
rację skoro nie ma odpowiednich na ten temat badań którym bardzo chętnie
kibicowałby namiętnie. Morgano

środki plemnikobójcze moga zwiększać ryzyko zakażenia AIDS
Zasady żywienia w chorobach trzustki
Odzywianie wedlug Pieciu Przemian
Osa mnie upier.......
l-kartynina?