Lekcewazenie

1. Data: 2000-04-26 17:44:47

Temat: Lekcewazenie
Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Jak sadzicie, czy lekcewazenie osoby, ktora jest wobec siebie zupelnie
bezkrytyczna a innych traktuje, za przeproszeniem, po chamsku, jest dobrym
sposobem? Nie ukrywam, ze chodzi mi tu o jednego z grupowiczow.
Prosze o rade bo juz mi rece opadaja :))
j23

"Consuetudo est altera natura" (Cycero)

1. Data: 2000-04-27 05:28:51

Temat: Re: Lekcewazenie
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> writes:

> [...]
> sposobem? Nie ukrywam, ze chodzi mi tu o jednego z grupowiczow.
> Prosze o rade bo juz mi rece opadaja :))

od takich problemow sa plonkownice i kill-file (zwane po polsku tez
filtry na poczte i newsy).
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-27 05:42:50

Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"j23" j...@a...phils.uj.edu.pl naisal:

>Jak sadzicie, czy lekcewazenie osoby, ktora jest wobec siebie zupelnie
>bezkrytyczna a innych traktuje, za przeproszeniem, po chamsku, jest dobrym
>sposobem?

Ale dobrym sposobem na co?

Na spokoj? Duze prapodobienstwo.

Nie ukrywam, ze chodzi mi tu o jednego z grupowiczow.
>Prosze o rade bo juz mi rece opadaja :))

Jesli nie chcesz czytac czyichs postow, wrzuc autora do killfile. Wyobraz sobie
ten piekny dzien, przegladasz grupe, a on zniknal :-) Od czasu do czasu taki
ktos "wylazi" z killfile, jak inni go cytuja, ale co Cie to juz wtedy obchodzi.

Magdalena

1. Data: 2000-04-27 10:43:31

Temat: Odp: Lekcewazenie
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j23 <j...@a...phils.uj.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jWFN4.43537$h...@n...tpnet.pl...
TRABULMAKER wrote:

> [...]
> sposobem? Nie ukrywam, ze chodzi mi tu o jednego z grupowiczow.
> Prosze o rade bo juz mi rece opadaja :))

Szukamy wsparcia J23, a przeciez Klos to byla sztuka twarda i cwana !!! Po
co uzywasz jego szpiegowskiego nazwiska, jezeli nie umiesz sobie poradzic z
taka blachostka ???
Jezeli ktos Ci w internecie nie odpowiada to najzwyczajniej w swiecie nie
reaguj i nie odpowiadaj.............co wcale nie znaczy zeby nie czytac !!!
Poczytac mozna ( o ile sie chce ), bo osoby z ktorymi nie moze sie zgodzic,
poszerzaja nasze spektrum widzenia !!! Niczego ciekaweg nie dowiesz sie od
kogos, kto dmucha w ta sama trabke co Ty.............co nawyzej bedziesz
zyla w nieswiadomym spokoju ducha !!! Jest to postawa powszechna i dokladnie
zbadana !!! Nie latwo przeciez przyjmowac nam do wiadomosci rzeczy, ktore w
jakikolwiek sposob burza nasz swiat !!! Ale czy nie jest czasem to ucieczka
przed nowym ? Czy przez to nie zaskorupiamy sie w wlasnej egzystencji i
odrzucamy widzenie egzystencji innych ludzi ???
Z moich obserwacji wynika, ze tu na psychologi jest czesc jednostek
emocjonalnie niedojrzalych !!! Opowiadaja, ze stosuja jakies filtry, czy
inne bojkoty !!! Jest to absurd do kwadratu !!! Niech kazdy robi co chce,
ale niech przynajmniej nie chwali sie swoja glupota !!! A zdawac by sie
moglo, ze gdzie jak gdzie, ale na psychologi powieni byc ludzie o troszeczke
wiekszym zrozumieniu prostych spraw. I tu niestety jestem zmuszony powturzyc
swoja juz przedstawiana dawniej teze, ze ten kierunek wybieraja czesto
ludzie, ktorzy nie daja sobie rady sami ze soba, i biora sie za niego w
nadziei, ze sobie pomoga !!! Otuz jest to zalozenie bledne !!! Robota po
tych studiach jest ciezka i watpie czy ktos, kto nie daje sobie rady ze soba
potrafi pomuc nalezycie innym. Psychologia to nie lekarz, ktory przepisze
jakies pigulki i po sprawie. Tu trzeba miec konska i swiadoma odpornosc
psychiczna, a i tak jest ciezko !!! No chyba, ze nie bedzie sie mialo do
czynienia z pacjentami ...........
Konczac J23................nie daj sie zwariowac !!!

JAK ZAWSZE BEZ IRONI

TRABUL

P.S.
Jezeli bedziesz miala jeszcze jakis problem, to wal do mnie na priwa.
Po cichutku Ci rzecz wyklaruje i nie narazisz sie w zwiazku z tym na
smiesznosc :-(((...............mowie to z sympati do Ciebie :-)))

1. Data: 2000-04-27 18:19:09

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukamy wsparcia J23, a przeciez Klos to byla sztuka twarda i cwana !!! Po
> co uzywasz jego szpiegowskiego nazwiska, jezeli nie umiesz sobie poradzic
> taka blachostka ???

I tu sie naciales, bo J23 to wcale nie od tego Klosa!. Spiesze wyjasnic o co
chodzi: "J" to pierwsza litera mojego imienia, a "23" to moj wiek :))

> [...]
> Po cichutku Ci rzecz wyklaruje i nie narazisz sie w zwiazku z tym na
> smiesznosc :-(((...............mowie to z sympati do Ciebie :-)))

Sam, jak rozumiem, uwazasz sie za jednostke dojrzala i dobrze przystosowana.
Dlaczego zatem w taki sposob traktujesz innych ludzi? Jakim prawem, na
podstawie kilku linijek czyjegos tekstu klasyfikujesz osobe jako taka czy
siaka? Wielu bylo juz takich przed Toba i wielu takich zapewne przyjdzie po
Tobie. I, uwierz mi, nie wychodzi sie na tym najlepiej....

Pozdrawiam
j23

"Consuetudo est altera natura" (Cycero)

Ps. Sytuacja stala sie komiczna i powiem szczerze, ze nie spodziewalam sie
takiego obrotu rzeczy :))) I jedyne, co mi teraz krazy po glowie to
powiedzenie "Uderz w stol, nozyce sie odezwa".

1. Data: 2000-04-27 19:03:08

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j23 <j...@a...phils.uj.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:xw%N4.1690$O...@n...tpnet.pl...
TRABULMAKER wrote:

> [...]
co
> chodzi: "J" to pierwsza litera mojego imienia, a "23" to moj wiek :))

Jednak moja praca nad Toba na cos sie przydala :-))). Bez zadnego zachecania
wyjasniasz o co chodzi................i wlasnie o to
chodzi.................a nie jakies malopodrostkowe krygowanie :-))).

> [...]
po
> Tobie. I, uwierz mi, nie wychodzi sie na tym najlepiej....

Nawet w niektorych sprawach przejrzaly.........i wcale nie jestem z tego
zadowolony !!! Naiwnosc to piekny stan !!!

> "Consuetudo est altera natura" (Cycero)

Nie badz juz zawzieta i powiedz co to znaczy ??

> [...]
> takiego obrotu rzeczy :))) I jedyne, co mi teraz krazy po glowie to
> powiedzenie "Uderz w stol, nozyce sie odezwa".

Komiczna ????................no pewnie !!!.................ale, ile sie
nauczysz dzieki temu :-))) ............mam nadzieje.

NIE PRZEJMUJ SIE

TRABUL

1. Data: 2000-04-27 19:10:20

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposobem? Nie ukrywam, ze chodzi mi tu o jednego z grupowiczow.
> Prosze o rade bo juz mi rece opadaja :))

No coz

Chyba ostatno takie czasy, bo mam podobny problem, z moja kolezanka, ktora
ostatnio zrobila sie bardzo chamska i zarozumiala. Niestety nie wiem z
naszym towarzystwem co zrobic z tym fantem, tak czy owak jest to dla nas
bardzo dokuczliwe, a z drugiej strony bolesne.

Zbirkos
_________
E-mail: z...@t...pl UIN: 34100062 WWW: http://zbirkos.topnet.pl

1. Data: 2000-04-27 20:22:27

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbirkos <z...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ea46b$a3j$...@n...ipartners.pl...

> [...]
> naszym towarzystwem co zrobic z tym fantem, tak czy owak jest to dla nas
> bardzo dokuczliwe, a z drugiej strony bolesne.

Wlasnie zdalam sobie sprawe, ze na chamstwo i zupelny brak samokrytycyzmu
nie ma po prostu lekarstwa. Niestety, jedyne, co mozemy zrobic, to
lekcewazyc takie osoby.

1. Data: 2000-04-27 20:44:46

Od: "Beny" <b...@k...radom.net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Nie wiem o kogo Ci chodzi , bo dziś znalazłem tą grupę ale zdając się na
własną intuicję wydaje mi się że czasami daje taka postawa pozytywne efekty

1. Data: 2000-04-27 22:24:58

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M90O4.1788$O...@n...tpnet.pl...

> TRABUL
............DO KURWY NEDZY, NIE CYTUJCIE CALYCH POSTW...w których tak
na dobra sprawę nie ma co czytać .....ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!
Buzka

pracoholizm
MPI
Mowienie "nie mam czasu" miast "nie mam ochoty".
zamierzenia edukacyjne uczniów kl VIII i ich uwarunkowania psychiczne i społeczne
zakupy w sieci/ankieta:-)