Leki homeopatyczne w nocy

1. Data: 2002-01-03 17:42:39

Temat: Leki homeopatyczne w nocy
Od: "Biala" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli choroba jest nasilona, a dawkowanie leku homeopatycznego jest 5
granulek co 1/2 godziny, to czy taką kurację kontynuuje się także w nocy?
Agnieszka

2. Data: 2002-01-03 21:52:15

Temat: Re: Leki homeopatyczne w nocy
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Biala <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a12522$b8u$...@n...tpi.pl...
> Jeśli choroba jest nasilona, a dawkowanie leku homeopatycznego jest 5
> granulek co 1/2 godziny, to czy taką kurację kontynuuje się także w nocy?
> Agnieszka

raczej nie. budzenie sie co pół godziny moze spowodować nasilenie objawów
choroby. Zreszta wystarczy, że człowiek będzie rano niewyspany.Radze przyjąć
całą dawkę nocna leku homeopatycznego przed snem. Czyli ok 15 dawek.
Zapewniam ze nie zaszkodzi. A chociaż sie wyspisz.

Pozdrawiam

piotrMx

3. Data: 2002-01-04 12:49:43

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie kiedyś poradzono zrobić po prostu nocną przerwę - ostatecznie sen jest
najlepszym lekarstwem ;o)) i zapewniam nie było pogorszenia (podawałam leki
córce która miała zapalenie płuc)

pozdrawiam wszystkich, którzy nie boją sie leczenia homeopatycznego
--
muraska

4. Data: 2002-01-07 18:59:57

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że nie zostałaś wyrażnie poinformowana iż te 5 granulek
powinno się stosować dokładnie przez pierwsze 2 godziny, a natępnie czas ten
się wydłuża .
Dawkowanie co 0,5 godz. przez 2 godziny stosuje się w stanach ostrych . Potem
w/g zasad homeopatii, należy zwiększać odstępy podawania leku.- do parę razy
na dobę w zależności od potencji danego leku ale to powinien Ci wytłumaczyć
dokładnie lekarz, który dobrał i zapisał Ci lek.

Pozdrawiam Monika

5. Data: 2002-01-11 19:29:07

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muraska" :

> pozdrawiam wszystkich, którzy nie boją sie leczenia homeopatycznego

Nie boję się;), wręcz przeciwnie - uważam, że są bardzo dobre.

Oscillococcinum przy kontakcie z grypą lub na początku choroby.
Super działa - sprawdzone na całej rodzinie. Ważne, żeby wziąć jak
najszybciej. Najlepiej mieć zawsze pod ręką, nawet w torebce lub
kieszeni.

A teraz mam pytanie :

Czy ktoś stosował może krople L.72, firmy Lenning Laboratoires,
dla wzmonienia układu nerwowego ?
Kupiłam dopiero wczoraj, osobiście wolę leki homeo w cukrowych
drażetkach. Będe próbować;). Dam znać.
Jeśli ktoś zna jeszcze inne, proszę o informacje.
E.

6. Data: 2002-01-11 20:36:18

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTMKGSM <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1neb2$6j7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> drażetkach. Będe próbować;). Dam znać.
> Jeśli ktoś zna jeszcze inne, proszę o informacje.

Ja tez mam pytanie:
Czy naduzywanie (tak to nazwijmy) preparatow homeopatycznych takze okresla
sie lterminem lekomania?

PiotrMx

7. Data: 2002-01-18 10:48:58

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drażetkach. Będe próbować;). Dam znać.
> Jeśli ktoś zna jeszcze inne, proszę o informacje.

Stosowałam i jestem zadowolona, po leczeniu córki w szpitalu miałam
zszargane nerwy. Podczas pierwszej wizyty u homeopaty oprócz leków dla małej
poprosiłam coś od nerwów - lekarz przepisał mi L.72 i teraz czuję się dużo
lepiej

--
muraska

Czy jest jakieś urządzonko z alarmem na zbyt duże tętno,ciśnienie ?
Korekta krzywego kregoslupa w wieku 28 lat
HIV DUO
Czy sa jakies srodki wywolujace poronienie?
Jakie to uzależnienie?