Leki na polepszenie humoru

1. Data: 2004-05-04 12:35:54

Temat: Leki na polepszenie humoru
Od: "Wojo" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co robic by miec lepszy humor. Lepsze samopoczucie. Czym mozna kupic jakies
lekarstwo w aptece bez recepty po ktorym swiat bedzie sie wydawal lepszy?.
Wiem ze dobry jest alkohol ale uzaleznia, narkotyki tez :).

1. Data: 2004-05-04 12:51:08

Temat: Re: Leki na polepszenie humoru
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojo w news:c782un$fur$1@nemesis.news.tpi.pl
> [...] Czym mozna kupic jakies
> lekarstwo w aptece bez recepty po ktorym swiat bedzie sie wydawal lepszy?.
> [...]

Obawiam się, że w ostatecznym rozrachunku
pozostanie ci tylko jedno wyjście, a mianowicie
będziesz musiał sam spróbować zmienić świat na
trochę lepszy niż jest.

Można zacząć od siebie.

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-05-04 12:53:37

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno deprim pomaga... Ale musisz się liczyć z tym, że lekarstwa
antydepresyjne bez recepty dają odczuwalne skutki dopiero po jakiś 3, 4
tygodniach...
A najlepiej to pogadaj z jakimś lekarzem...

1. Data: 2004-05-04 12:54:06

Od: "Filip Sielimowicz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojo" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co robic by miec lepszy humor. Lepsze samopoczucie. Czym mozna kupic jakies
> lekarstwo w aptece bez recepty po ktorym swiat bedzie sie wydawal lepszy?.
> Wiem ze dobry jest alkohol ale uzaleznia, narkotyki tez :).

Odpowiedź bardzo wymijająca i pokrętna, jedynie echem zahaczająca o Twój problem.
Chodzi taka seria kawałów - najsłynniejsze przekleństwa rzucone przez znane
osobistości.
W wykonaniu J.F.Kennedy'ego brzmiało to tak:
- K...wa, potrzebna mi ta parada jak piep...na dziura w głowie.

1. Data: 2004-05-04 13:02:27

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarstwo w aptece bez recepty po ktorym swiat bedzie sie wydawal lepszy?.
> Wiem ze dobry jest alkohol ale uzaleznia, narkotyki tez :).

Może poproś szefa o podwyżkę hihihihihihi
Edyta

1. Data: 2004-05-04 13:22:45

Od: "Słodzik" <słodzik@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojo" napisał w wiadomości

> Co robic by miec lepszy humor.

Można robić wiele i nie mieć pewności co do
ostatecznych rezultatów podejmowanych działań.
Jeśli chcesz się skutecznie i trwale rozweselić
zażyj doustnie 2 gramy metylfenidatu, zagryź
to przynajmniej 5 gramami psylocybiny i spal
ociupinkę roxanolu. Efekt murowany.

Słodzik

1. Data: 2004-05-04 14:26:43

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juhas" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
4
> tygodniach...
> A najlepiej to pogadaj z jakimś lekarzem...

wszystkie antydepresanty daja efekt po ok. 3 tygodniach
Mika

1. Data: 2004-05-04 14:31:59

Od: "L.D." <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mika" <m...@p...onet.pl>
> wszystkie antydepresanty daja efekt po ok. 3 tygodniach
> Mika

a co, jeśli pacjent w tym czasie umrze
kiedy mu sie polepszy ?

LD

1. Data: 2004-05-04 15:24:23

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik L.D. <n...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c789ho$hdk$...@a...news.tpi.pl...

> "Mika" <m...@p...onet.pl>
>
> a co, jeśli pacjent w tym czasie umrze
> kiedy mu sie polepszy ?

Juz mu sie polepszylo ;)

1. Data: 2004-05-04 16:15:32

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarstwo w aptece bez recepty po ktorym swiat bedzie sie wydawal lepszy?.
> Wiem ze dobry jest alkohol ale uzaleznia, narkotyki tez :).

Poprostu zrób coś co sprawa Ci przyjemność ;) (chyba zbyt oczywiste)

Chyba masz jakieś pragnienie/marzenie którego jeszcze nie spełniłeś ...

gestalt
Meyers-Briggs
SWPS, wydzial zamiejscowy we Wroclawiu
[info] Psychowibracje w kinie - Wilbur chce sie zabic
Statystyka i psychologia