Re: Leki sprzed kilkunastu laty...

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.farmacja,pl.sci.medycyna
Subject: Re: Leki sprzed kilkunastu laty...
Date: Wed, 19 Aug 2020 14:51:55 +0200

Am 17.08.20 um 20:03 schrieb Eneuel Leszek Ciszewski:
> Mam kilka ;) tubek różnych (Oxycort, Triderm itd.) maści z terminem
> przydatności
> od 2012 r. do 2015 r... Co z tym uczynić? W aptece ,,podsłuchałem''
> rozmowę,
> z której wynikało, że apteki nie przyjmują takich podarków, więc pytam
> tu...

Sprawdzilem wlasnie swoja apteczke podrozna i zobaczylem, ze pare kremow
lub masci (np. Heparin, Voltaren) jest juz przeterminowanych. Nic sobie
z tego nie robie. Jesc ich nie bede, a jak zajdzie potrzeba (jakies
kontuzje lub reumatyzmy), to uzyje. Mam tez troche tabletek (ACC, ASS,
Ibu itd.), ktore tez chyba powinienem wyrzucic, ale biore w podroze,
czasem uzywalem i nie zaszkodzily, wiec niech sobie leza (pecha mamy, ze
jestesmy zdrowi). Tylko malarone bedzie trzeba jednak wrzucic do smieci,
bo tez stare. Z malaria nie ma zartow, wiec jak znowu los gdzies rzuci,
to bedzie trzeba kupic (12 sztuk ca. EUR 40).

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )