Leki sprzed kilkunastu laty...

1. Data: 2020-08-17 20:03:01

Temat: Leki sprzed kilkunastu laty...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka ;) tubek różnych (Oxycort, Triderm itd.) maści z terminem przydatności
od 2012 r. do 2015 r... Co z tym uczynić? W aptece ,,podsłuchałem'' rozmowę,
z której wynikało, że apteki nie przyjmują takich podarków, więc pytam tu...

--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

2. Data: 2020-08-17 21:34:40

Temat: Re: Leki sprzed kilkunastu laty...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/08/2020 o 19:03, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
> rozmowę,
> z której wynikało, że apteki nie przyjmują takich podarków, więc pytam

i tu sie klania zdrowie planety, wywal do nie rycyclowalnych

--
gazebo

3. Data: 2020-08-18 19:50:35

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" rhem4f$jtf$...@d...me

> i tu sie klania zdrowie planety, wywal do nie rycyclowalnych

Na razie (dziś właśnie) wywaliłem ze 2 kg akumulatorków
i ,,baterii'' do Biedronkowego pojemnika na baterie...

-=-

Kiedyś kupowałem sporo: maści, żelów i kremów...

-=-

Mam też sporo ;) opakowań po: Diffumaxie/Formoterolu,
Cyclezonidzie, Neplicie/Budesonidzie, Ventolinie/Sabumalinie...

--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

4. Data: 2020-08-19 14:51:55

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.08.20 um 20:03 schrieb Eneuel Leszek Ciszewski:
> [...]
> rozmowę,
> z której wynikało, że apteki nie przyjmują takich podarków, więc pytam

Sprawdzilem wlasnie swoja apteczke podrozna i zobaczylem, ze pare kremow
lub masci (np. Heparin, Voltaren) jest juz przeterminowanych. Nic sobie
z tego nie robie. Jesc ich nie bede, a jak zajdzie potrzeba (jakies
kontuzje lub reumatyzmy), to uzyje. Mam tez troche tabletek (ACC, ASS,
Ibu itd.), ktore tez chyba powinienem wyrzucic, ale biore w podroze,
czasem uzywalem i nie zaszkodzily, wiec niech sobie leza (pecha mamy, ze
jestesmy zdrowi). Tylko malarone bedzie trzeba jednak wrzucic do smieci,
bo tez stare. Z malaria nie ma zartow, wiec jak znowu los gdzies rzuci,
to bedzie trzeba kupic (12 sztuk ca. EUR 40).

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB

5. Data: 2020-08-22 23:43:07

Od: Adam Dobrawy <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 17 sierpnia 2020 o 21:34:40 UTC+2 gazebo napisał(a):

> i tu sie klania zdrowie planety, wywal do nie rycyclowalnych
>
> --
> gazebo

W aptekach są prawidłowe kosze na odpady farmaceutyczne. Tylko nie idź do lady, bo
zwrotów przyjąć nie mogą, a po prostu będzie w aptece kosz - odpowiednio oznaczony -
na "śmieci".

6. Data: 2020-09-10 23:03:26

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:5f3ad2b0$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

> W aptece ,,podsłuchałem'' rozmowę,
> z której wynikało, że apteki nie przyjmują takich podarków

a tam w każdym miescie sa apteki co przyjmuja

https://www.youtube.com/watch?v=6d-DXYQCgRs

--
Piter

Komentarze i opinie o lekach
opiekun medyczny
biologia/farmacja (lanreotyd i okreotyd)
kapsułki z lekarstwami
Bydgoszcz, potrzebny kierownik