Leki wspomagające pamięć?

1. Data: 2001-10-13 20:48:17

Temat: Leki wspomagające pamięć?
Od: "slawi" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do szanownych grupowiczów odnośnie preparatów wspomagających
pamięć.
- czy preparaty roślinne np. letycyna usprawniają pamięć
w jakimś zauważalnym stopniu.
- czy są jakieś inne lekarstwa ,witaminy, środki które ją usprawnią.
- jak tak to jakie, takie które dostane w Aptece bez recepty ewentualnie
łatwo dostępne.

z góry dziękuje, szacuneczek panie i panowie.

s...@h...pl

2. Data: 2001-10-14 00:54:39

Temat: Re: Leki wspomagające pamięć?
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawi" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> łatwo dostępne.
>
> z góry dziękuje, szacuneczek panie i panowie.

magnez, lecytyna

przy okazji chcialbym dodac pytanie. czy srodki pomagajace w koncentracji
zwiekszaja jakos szanse zapamietywania? np.kawa, sa jekies materialy na ten
temat?

3. Data: 2001-10-14 02:29:25

Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nootropil

Użytkownik slawi <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qa98r$mru$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-10-14 18:06:29

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

zenszen, maca, vilcacora
oczywiscie to ziola ale sa rwelwcyjne..
wyprobowalem

5. Data: 2001-10-15 13:35:07

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

w_janus wrote:

> Nootropil

a moglbys cos wiecej?
co to za preparat? z czego? za ile? ;-)

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

6. Data: 2001-10-15 13:36:54

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

slawi wrote:

> [...]
> łatwo dostępne.
>
> z góry dziękuje, szacuneczek panie i panowie.

juz o to pytalam, ale zadna wielka inwencja z tego nie wyniknela na
grupie ;-)

w kazdym razie ja polecam Yerba Mate. znam pare osob, ktore pija od
dluzszego czasu i zachwalaja jak moga. ja od niedawna :-)
sama jem namietnie jeszcze lecytyne, ale niektorzy mowia, ze jedyne, co
ona poprawia, to sklad moczu :-(
ostatnio przerzucilam sie na 'memory formula', ale drogo wychodzi...

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

Czyszczenie zębów
zielonkawy jezyk
jakie sa objawy podraznienia trzustki?
Choroba Orhmonda(lub Orchmonda), zwłóknienie pozaotrzewnowe
Trzeci migdał