Lemański

31. Data: 2013-08-19 23:27:51

Temat: Re: Lemański
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Ale co to znaczy "wojuje", zabrania komuś czegoś, niby ma moc prawną
> decydowania o monopolach na sprawy wyznaniowe w kraju itp?

Podżega sporą częś spoleczeństwa do bojkotu i ostracyzmu. A że tak się
składa, że to, co widzą jako pogaństwo/ateizm/agnostycyzm jest preferowane
przez sporą część kręgów naukowo-intelektualnych, to dają sygnał do
zniszczenia wolnomyślnej klasy intelektualistów/inteligencji. Pachnie mi to
budowaniem Nowej Huty pod krakowem w latach stalinowskich, żeby zniszczyć
chamstem polską inteligencję.

"Nie jedź chłopcze do Nowej Huty,
tam na pewno będziesz otruty,
Panna Jadzia Ściącnie ci buty..."
jak pisał Adam Ważyk "Brzydki Twarzyk" w ramach rozliczeń własnego
zaangażowania politycznego w "Poemacie dla dorosłych". Jesteś dorosły Trybun
czy nadal masz dziecięce marzenia o świetlanej przyszłości pod wodzą dobrego
wujaszka Soso? Niektóre byłe członkinie ZMP nie zmieniły się nigdy i nadal
protestują przeciwko nowoczesności burżuazyjnej tylko że tym razem w
moherowych toczkach a nie czerwonych krawatach. Zmienia się wiek, to z czym
innym im do twarzy. I nadal antagoniści ci sami --- "sekta teozofów" i
hipsterzy. Tyle że ówcześni bikiniarze paslili zakazane amerykańskie
"Camele" a dzisiejsi marijuanę. Schematy te same, ograne do Bulu.

--
????
???

32. Data: 2013-08-20 10:47:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kute3b$6ui$1@node2.news.atman.pl...

> Tere fere. Może i nie w Polsce z granic Mieszka, ale na Kresach włącznie z
> niektórymi terenami "Ściany Wschodniej" pozostałymi w PRL-u jak
> najbardziej
> kultura słowiańska przedchrześcijańska się zachowała i to stamtąd są
> źródła
> rekonstrukcji przez romantyków takich jak Zorian a nie z Moskowii. Póty
> chwalisz sobie, kolego Sławku, Polskę "B" dopóki to dla KRzK jest
> wygodnie,
> a jak wyjdzie trochę inaczej --- hm... nabierasz wody w usta.

Przypominam Ci, że już o tym rozmawialiśmy: ŻADNE tradycje pogańskie się nie
zachowały w Polsce- a wśród kresowców- w szczególności. Ponieważ Wrocław
(cały Dolny Śląsk właściwie)był (jest) centrum sowieckiej działalności w
Polsce- i tworzenie takich grup jak rodzimowiercy to jedna z działalności
wywortowej tych ludzi. Proste jak drut- walka o rząd dusz z Kościołem. Mówił
i pisał o tym choćby historyk Braun- zdaje się, że już Ci podawałem linka.
Stąd też tam naliczniejsze i najsilniejsze w Polsce ośrodki buddyzmu, Hare
Krishna i co tylko chcesz. Byle antychrześcijańsko- anty Kościołowi
Rzymskiemu w szczególności.
Bezmyślnie rezonujesz tej antypolskiej dzialalności- chcesz własciwie co
zrobić? Dać każdemu wolny dostęp do nauk hermetycznych? Jasne- mało kto i
tak wierzy w demony, czary, etc- może być więc wesoło. Wyobraź sobie tych
zawiedzionych kochanków odmawiających modlitwę śmierci przeciw rywalowi
(rywalce). Część zapewne chwyci, o co chodzi- i im sie to uda. Albo te
zombi, biegające po cmentarzach. To dopiero atrakcja turystyczna. A jak
jakiś turysta za bardzo będzie wściubiać nos w nieswoje sprawy- też będzie
biegał po cmentarzach. No cóż- może turystyka wtedy będzie się rozwijać? Kto
wie. Oczywiście- UE zainteresuje się takim wysypem ludzi "psychicznie
chorych"- nawet tu będą jakieś badania naukowe robić- co jeszcze bardziej
uczyni nas turystycznie atrakcyjnymi.

Jakubie- Kraków, Poznań- to miasta będące liderami polskiej kultury.
Podobnie, jak Wrocław. Dlaczego tylko we Wrocławiu jest tyle sekt- właściwie
to jest ich najpotężniejszym ośrodkiem i wylęgarnią? Nie pisz tylko bzdur o
pogańskich tradycjach- takie nie istnieją. Zniszczyć kulturę, tradycję,
przerobić naród na bezkształtną masę- nie mającą ze soba niczego wspólnego,
żrącą się wzajem- o to chodzi naszym wrogom. Dlaczego idziesz im na rękę?
OK-wierz sobie, w co chcesz- to Twoja rzecz. No ale dlaczego walczysz z
Kościołem?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

33. Data: 2013-08-20 11:02:33

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kuu2kn$38k$2@node1.news.atman.pl...

> [...]
> hipsterzy. Tyle że ówcześni bikiniarze paslili zakazane amerykańskie
> "Camele" a dzisiejsi marijuanę. Schematy te same, ograne do Bulu.

Ciekawe- a jak i kiedy podżega do bojkotu? Możesz dać parę przykładów?
A to:
[...]

to już w ogóle ewenement. Pomyliłeś inteligencję z bywalcami salonu Adasia.

34. Data: 2013-08-20 14:12:58

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiruś parafrazując-
Zupełnie nie rozumiem co oni chcą od komunizmu, przecież to najwspanialszy system na
świecie, a jacy ładni i kulturalni są panowie z Zomo, ci ludzie w pocie czoła pilnują
porządku, bo niestety są jeszcze bezrozumni co nie rozumieją że komunizm to nasza
tożsamość narodowa, nasz byt, przecież bez przyjaciół z moskwy, naszych braci,
zapanowała by tu anarchia i bezchołowie, czeste szaleństwo by ludzi dotkneło. Dlatego
ludzie niektórzy nie przyjdą na pochód pierwszo majowy i zobaczą jacy wszyscy
szczęśliwi i uśmiechnięci.
Komunizm jest jedyną prawdziwą wartością, innych nie ma lub są złe, czy tak trudno
zrozumieć że partia która jest samą esencją źródła mądrości komunistycznej powinna za
wszystkich decydować o ich życiu, przecież znając prawdę mądrość partyjna wszystkich
uszczęśliwia. Trzeba zrobić porządek z tym imperialistyczym zachodem którego tu
propaganda wielu zamienia we wrogów partii, pierze im mózgu, chcą ludowi,
proletariuszą odebrać szczęście zazdroście zwalczając partie i trzeba tych szkodników
zapraszać do siedziby UB aby im wytłumaczyć jak się mylą i naprowodzić zagubionych na
właściwą drogę.

35. Data: 2013-08-20 14:53:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Przypominam Ci, że już o tym rozmawialiśmy: ŻADNE tradycje pogańskie się
> nie zachowały w Polsce- a wśród kresowców- w szczególności.

Ile razy będziesz powtarzał to łgarstwo. Jak gdyby nie było Stachniuka,
Wacyka, Szukalskiego i innych. A wcześniej Młodej Polski, Dziadów, Księgi
Życia i Żmierci Berwińskiego, Pieśni Świętojańskiej o Sobótce Kochanowskiego
& plejady innych Strażników Wiary Przyrodzoney.

Są, tylko że ten kierunej jest jak dotychczas skrzętnie zamiatany przez
pociotków KRzK pod dywan. Do czasu.

> [...]
> ośrodki buddyzmu, Hare Krishna i co tylko chcesz. Byle antychrześcijańsko-
> anty Kościołowi Rzymskiemu w szczególności.

Jak nie masz innych argumentów, to ładujesz się z reductio ad Putinum.
Tylko co to ma wspólnego --- jedynymi służbami wschodnimi jakie szanuję są
potomkowie carskiej Ochrany i Białej Gwardii, mam alergię na czerwone ale
uwielbiam Białą Rosję. Moja część rodziny z kresów miała wielu przyjaciół
Białych Rosjan, którzy uciekli od Rewolucji Październikowej i to byli
wspaniali ludzie, arystokracja najlepszego gatunku. Trudno takich było
znaleźć nawet w przedwojennej w Polsce.

Przy okazji arystokracji, czy wiesz, że w tych ruchach niechrześcijańskich,
o których się tu wypowiadasz, niejednokrotnie czołowe role pełnią ludzie z
najstarszych rodzin arystokratycznych hrabiowskich i książęcych
Rzeczypospolitej --- w tym nawet takich, które wydały niegdyś świętych
katolickich jak rodzina hrabianki M.? Więc jak takie osoby z samej śmietanki
narodu, potomków Sejmu Czteroletniego, sól polskiej ziemi jest w środku, a
Waćpan się wypowiadasz, że jest to obca intryga. Miejże no Waść trochę
wstydu...

A jeszcze w ogóle: jak to specyfika regionu, to czemu nos w nie swoje sprawy
wciubiasz? --- nos w sos Chirek.

> Bezmyślnie rezonujesz tej antypolskiej dzialalności

Nie antypolskiej i naet nie bardzo antykatolickiej. Postawienie równania
Polak = katolik zresztą jest błędne --- ilu było i jest w Polsce
protestantów, prawosławnych, judaistów, tatarskich muzułmanów a nawet
wyznawców etnicznych religii krajów Mari-El i Moksza (tzw. Czeremisów). O
rodzimowiercach naszych nie zapominając, niestety kryjących się po kątach,
bo wszelka cudza wiara w Polsce kwitła a słowiańska to zawsze dka
wierchuszki był jakiś mało ciekawy zabobon.

Ta pogarda dla własnych wierzeń przypomina mi podejście do żydów,
chrześcijan i muzułmanów w Chazarii, gdzie Kagan zxarządził nawrócenie
trzech księstw swojego królestwa na trzy różne religie i ludzie wyznający
wiary Księgi mieli przywileje i pierwszeństwo zajmowania stanowisk w
stosunku do narodu mówiącego językiem rodzimym i wyznającego rodzimą wiarę.
Nie będę mówił, że KRzK w każdym jednym momencie był antypolski bo były i
świetlane karty, ale nie udawaj, że nie kieruje się w pierwszym względzie
racją stanu Stolicy Apostolskiej raczej niż polską racją narodową. "Gdybym
miał 150 mln rubli miałbym w d... Watykan" --- Roman Dmowski. Niestety
zarówno strona Kacza, jak i ta od Budy Ruskiej z potomstwem licznym jak
drużyna footballowa przypodchlebiają się i podlizują bezwstydnie hierarchom
na wyprzódki. Byłby to przewybornie zabawny kabaret, gdyby to nie działo się
za pieniądze i na wszelki inny koszt podatnika...

> [...]
> soba niczego wspólnego, żrącą się wzajem- o to chodzi naszym wrogom.
> Dlaczego idziesz im na rękę? OK-wierz sobie, w co chcesz- to Twoja rzecz.

Bo jestem atakowany jak nie bezpośrednio, to materialnie poprzez niszczenie
potencjalnych źródeł utrzymania. To Kościół, człowieku, zaczął tę całą
awanturę --- ja na siłę mieszczuchów do pogaństwa nie ciągnę, sami się
złażą. A nie będę interweniował przeciwko zjawiskom dla mnie korzystnym.

--
????
???

36. Data: 2013-08-20 15:40:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> sygnał do zniszczenia wolnomyślnej klasy intelektualistów/inteligencji."
>
> to już w ogóle ewenement. Pomyliłeś inteligencję z bywalcami salonu

Tiahhh... Hrabiowie, księżniczki, oficjery, profesorowie, literaci, malarze,
księgarze. wydawcy to kaadra jąkały? Powiem to Stachowi i Piotrkowi to się
uśmieją.

--
????
???

37. Data: 2013-08-20 15:41:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> Adasia.

Tiahhh... Hrabiowie, księżniczki, oficjery, profesorowie, literaci, malarze,
księgarze. wydawcy to kadra jąkały? Powiem to Stachowi i Piotrkowi to się
uśmieją.

--
????
???

38. Data: 2013-08-20 16:15:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:kuvrlm$r3b$2@node1.news.atman.pl...

> Tiahhh... Hrabiowie, księżniczki, oficjery, profesorowie, literaci,
> malarze,
> księgarze. wydawcy to kadra jąkały? Powiem to Stachowi i Piotrkowi to się
> uśmieją.

No dobrze- pochowałeś ich za tytułami- niech tam. I tak się chyba nie
dogadamy. No ale masz 2 proste pytania:

1. Jak- KONKRETNIE- KRzK podżega do bojkotu- kilka przykładów proszę?

2. Czy po rozpieprzeniu KRzK planujecie rządzić siłami powołanymi na wzór
Tonton Macoute? Będziecie sobie robić jaja z ateistów i agnostyków
(cokolwiek to oznacza) i przerabiać ich na zombi?

39. Data: 2013-08-20 16:42:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malarze,
> księgarze. wydawcy to kadra jąkały? Powiem to Stachowi i Piotrkowi to się

Właściwie to mam jeszcze pytanko, jeśli łaska...co się stało z Belgią?
Dlaczego się rozpada? Dlaczego mówiący ładnym, polskim językiem Mazurzy
opowiadali się po stronie niemieckiej, a niezrozumiałym dla Polaka
dialektem- najeżonym niemieckimi wtrętami- Ślązacy i Wielkopolanie zgodnie
stawali za Polską?
To naprawdę jest jedno i to samo pytanie.

40. Data: 2013-08-20 18:01:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> No dobrze- pochowałeś ich za tytułami- niech tam. I tak się chyba nie
> dogadamy. No ale masz 2 proste pytania:
>
> 1. Jak- KONKRETNIE- KRzK podżega do bojkotu- kilka przykładów proszę?

Np. do nie konsumowania produktów z których dochody idą na finansowanie
określonych lobbystów. Próba wzięcia środowiska głodem poprzez zamknięcie
wpływu wartości dodanej. Oczywiście, że pieniądz ma niewielkie znaczenie w
porównaniu z celami wyższymi ale służy do ich realizacji i utrzymania
personelu.

> 2. Czy po rozpieprzeniu KRzK planujecie rządzić siłami powołanymi na wzór
> Tonton Macoute? Będziecie sobie robić jaja z ateistów i agnostyków
> (cokolwiek to oznacza) i przerabiać ich na zombi?

No to drugie pytanie to jest jak "czy przestanie Pan bić żonę". Gdybym był
złośliwy to bym powiedział, że Tontons to byli ciency w uszach amatorzy,
którzy nieudolnie próbowali naśladować znacznie starsze i nieporównywalnie
"sophisticated" integralne tradycje takie jak Kalaczakra czy Zakon Graala
(Kapalika). Przede wszystkim zanadto było ich widać, prawdziwą władzę
sprawuje się anonimowo i nie jest do tego potrzebne bicie kogoś pałką po
mordzie albo nawet zamiana jednostek w zombie (duchowy ekwiwalent).
Wystarczy głównie zwyczajne łagodne zaginanie czasoprzestrzeni, jeżeli dać
analogię do teorii względności Einsteina. Pomyliłeś dzikich i nie w pełni
świadomych murzynów karaibskich z nobliwą tradycją intelektualną sięgającą
korzeniami uniwersytetu w Nalandzie albo i jeszcze dalej do Wed. Chodzi o
to, by władca podążał na tym najwyższym szczeblu za radami wyroczni, a nie o
jakąś radykalną zmianę w systemie poniżej. Zabobony ludowe takie jak KRzK
mogą sobie pozostać w całkowicie niezmienionej formie, jeśli będą nasze w
kontekście politycznym i będą naszymi strażnikami. Nie chodzi o całkowite
rozgromienie tych czy innych ruchów w sensie Clausewitzowskim tylko o
pokojowe ich unieszkodliwienie wobec nas (Sun-Tzu).

--
????
???

Lama Ole Nydahl - Panel dyskusyjny nt. książki "O śmierci i odrodzeniu"
Wojna?
znak czasów...
lista cleckleya
Polacy wariują