Re: Leo się doigrał?

Data: 2018-10-12 18:38:12
Temat: Re: Leo się doigrał?
Od: Kviat

W dniu 2018-10-12 o 14:55, Trybun pisze:

> Polujesz na Leo jak na jakiegoś zbrodniarza w imię jakiejś zupełnie dla
> mnie niepojętej "sprawiedliwości".

Niepojęte dla ciebie jest to, że ktoś reaguje na publiczne zachęcanie do
pedofilii? Poważnie jest to dla ciebie niepojęte?
OMG...

Rodzice na całym cywilizowanym świecie właśnie się ucieszyli, że
nazwałeś ich bydlakami. Gratuluję głupoty.

> A, to ten artykuł knebluje ludzi...

Ręce opadają...

> Wywalić badziewie które stoi w
> sprzeczności nawet z TĄ konstytucją.

Qźwa, XXI wiek, a Trybunowi nie przeszkadza pedofil w sieci i nie widzi
ukrywania przez kościół pedofilów w sutannach...

> Qźwa, XXI wiek a Piotr z psp
> (mający się za lewicowca)

Bladego pojęcia nie masz, za kogo ja "się mam".
Jesteś tak bezdennie głupi, że aż mi słów zabrakło. Skoro ikselka wyzywa
mnie od lewaków, to na pewno ja "się mam" za lewicowca... zaiste :):)

> nadal na poziomie mroków średniowiecza kiedy
> to kapłani i inni szamani decydowali że o czymś nie dyskutujemy, nie
> wymieniamy czyjegoś/jakiegoś imienia, a ciemny lud nie tylko się do tego
> stosował to jeszcze przyjmował ze zrozumieniem.
>
> Człowieku - lecz się.

Dyskusja o pedofilii to nie to samo, co zachęcanie i namawianie do
pedofilii. Nawet tak prostej rzeczy nie jesteś w stanie zrozumieć..., a
na to lekarstwa nie ma. Po prostu jesteś idiotą.

tylu idiotów."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr