Re: Lepienie pierogów.

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Lepienie pierogów.
Date: Sun, 11 Jun 2017 18:35:08 +0200

W dniu .06.2017 o 18:18 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> JA dodaję. Nie interesuje mnie YO.

Ależ mam cię z tyłu, to było do wątkotwórcy.
Świat nie kręci się wokół Ikselki.

Jajko dodane do ciasta na pierogi to ciasto twarde, a zatem może być też
ciężkie do lepienia.
Żółtawy kolor, jeśli komuś to potrzebne, można uzyskać dodając szczyptę
zdrowej i modnej ostatnio kurkumy.

Oczywiście piszę o cieście na pierogi ruskie, bo np. ravioli ortodoksyjnie
powinno być na cieście jajecznym. Ale czy ortodoksyjnie z twardym ciastem,
czy miękkie ravioli - każdy wybrać musi osobiście.

--
Trefniś