Re: Leszek Pałka - cham i prostak

From: krzysztof <k...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Leszek Pałka - cham i prostak
Date: Tue, 3 Jun 2008 15:35:14 -0700 (PDT)

On 28 Maj, 17:31, l...@e...pl wrote:
> [...]
se.googlegroups.com...

> Sądzę, że  mocno Pan przesadził. Jesli nie  miał  Pan jak pisze
> dokumentów ubezpieczenia, to w jaki sposób Pan doktor miał  Pan
> przyjąć? Natomiast  takie zachowanie  jak Pan tu prezentuje
> kwalifikuje  Pana jednoznacznie  jako dośc znanego pieniacza.

Nie przesadzilem. Dodam, ze to ja bylem na mniejscu nie pan. Lekarz ma
przede wszystkim nie wyzywac od zlodzieii i nie razic zachowaniem
czwartaka w bramie. Nie mialem zaswiadczenia - to bym je doniosl bo
place ten cholerny ZUS. "Znanym pieniaczem" jestem w takim samym
stopniu jak pan bezinteresownym i dobrodusznym obronca ucisnionego
lakarza o "zlotym sercu". Ide o zaklad, ze to pewnie sam pan Palka sie
broni..

PS. Na uwage i znamiennym jest fakt, ze na swojej stronie, z miejsca,
pan Palka ZASTRZEGA:
"Oczekujemy jednak:
7. unikania osobistego obrażania nas przez niektórych z Państwa"

To dla mnie jest dopiero pieniactwo!!!