Leukocyty w moczu

1. Data: 2005-10-02 13:15:13

Temat: Leukocyty w moczu
Od: "Milaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co może oznaczać obecność w moczu leukocytów - 70-100 wpw (norma 0-5) u
półtorarocznego dziecka.Wszystko pozostałe jest w normie. Pielęgniarka
powiedziała,że to być może to w związku z tym że mocz był przelewny z
nocnika (parzyłam!), albo zbyt późno go dałam do laboratorium.Badanie
powtórzyłam, ale bardzo się denerwuję co wyjdzie. Dziecko nie ma żadnych
objawów choroby a badanie miało zlecone w związku z marnym przybieraniem na
wadze.
Pozdrawiam Aga

2. Data: 2005-10-02 19:42:30

Temat: Re: Leukocyty w moczu
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka ilość leukocytów w moczu zwykle świadczy o infekcji dróg moczowych.
Przewlekłe odmiedniczkowe zapalenie nerek może nie dawać wyraźnych
objawów, a jednocześnie może być przyczyną "marnego przybierania na
wadze". Na pewno nie należy przyjąć do wiadomości wytłumaczenia
pielęgniarki i zignorować problemu. Dobrze by było powtórzyć badanie, o
dalszym postępowaniu zdecyduje lekarz. Nie piszesz czy dziecko jest
dziewczynką, czy chłopcem, a to ma znaczenie.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-10-02 20:27:28

Od: "Milaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dalszym postępowaniu zdecyduje lekarz. Nie piszesz czy dziecko jest
> dziewczynką, czy chłopcem, a to ma znaczenie.

Badanie oczywiście powtórzyłam , myślę że jutro będą wyniki. Jest to
dziewczynka.
Pozdrawiam Aga

4. Data: 2005-10-02 20:27:33

Od: "Milaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Badanie oczywiście powtórzyłam , myślę że jutro będą wyniki. Jest to

sztuczne podtrzymywnie zycia
sztuczne podtrzymywanie zycia
Bole pleców żeber.. co jest??
McKenzie-konsultacja wanted