Lewacka ruja i porubstwo!

1. Data: 2019-01-24 01:20:51

Temat: Lewacka ruja i porubstwo!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://dorzeczy.pl/kraj/90938/konsul-rp-wydalony-z-
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-01-24 12:35:29

Temat: Re: Lewacka ruja i porubstwo!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/01/2019 o 00:20, XL pisze:
>[...]

znaczy sie w rui tez nie bylas? pechowa ty jakas jestes
--
gazebo

3. Data: 2019-01-24 13:28:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> znaczy sie w rui tez nie bylas? pechowa ty jakas jestes

Kartki dzieł Sienkiewicza ani słowniki cię nigdy nie widziały, to i
kompromitujesz się co rusz - prostaczku.
https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/ruja-i-porubstwo;6
67.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-24 19:16:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/01/2019 o 12:28, XL pisze:

> Kartki dzieł Sienkiewicza ani słowniki cię nigdy nie widziały, to i
> kompromitujesz się co rusz - prostaczku.
> https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/ruja-i-porubstwo;6
67.html

chcesz mnie wykonczyc przez skurcz przepony? juz Lem stwierdzil, gdyby
nie internet nie wiedzialbym ilu jest idiotow na swiecie, moge sie
mylic, nigdy z nim nie rozmawialem, moglem to uslyszec od kogos takiego
jak ty, zle oceniajacego otaczajaca nas rzeczywistosc i nie
rozumiejacego co znaczy np. 'madrej glowie dosc po slowie' badz 'nie
czyn drugiemu co tobie niemile'

--
gazebo

5. Data: 2019-01-24 21:08:45

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.01.19 um 12:35 schrieb gazebo:

> znaczy sie w rui tez nie bylas? pechowa ty jakas jestes

Na to nie ma lekarstw. Kiedys atak przejdzie i bedzie moze znowu
normalna? U nas w miescie tez jest Touretter. Pracowal na uniwersytecie
az go choroba dopadla i teraz mieszka w schronisku dla bezdomnych.
Czasem slyszalem jak rozmawial na rynku z innymi. Bardzo ladnie i
logicznie cos tlumaczyl. Jakis czas pozniej chodzil ulice i bluzgal
wszem i wobec. Grozny on nie jest, a nawet jak rzuca miesem, to nie w
strone innych.

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2019-01-24 21:46:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> [...]
> jak ty, zle oceniajacego otaczajaca nas rzeczywistosc i nie
> rozumiejacego co znaczy np. 'madrej glowie dosc po slowie' badz 'nie

Lem mowił prawdę - ty jesteś dowodem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-24 21:48:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> logicznie cos tlumaczyl. Jakis czas pozniej chodzil ulice i bluzgal
> wszem i wobec. Grozny on nie jest, a nawet jak rzuca miesem, to nie w

Bardzo ładnie i logicznie tłumaczysz. A mięso to ty tam - wiesz, gdzie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2019-01-25 00:51:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-24 o 21:46, XL pisze:

> Lem mowił prawdę - ty jesteś dowodem.

Ostatni zachwycałaś się tym źródłem, więc:

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1560

"Nauka nad religią ma tę przewagę, że się myli, ale potrafi jednak swoje
błędy skorygować, mimo że fizycy wodzą się za łby. Wyznań jest wiele,
ale każde chce udowodnić, że jest jedynym. Nie potrafię dostrzec
wyjątkowości, która powoduje, że powinna nastąpić konwersja z jednej
wiary na inną. Nie mam potrzeby bronienia buddyzmu ani innych religii,
których jest strasznie dużo. Wizje nieba są tak liczne, że można by na
pisać książkę Porównawcza encyklopedia zaświatów"

"Spoglądając z pozycji Boga, należy powiedzieć, że dla niego bardzo
niewygodną rzeczą byłoby odpowiadanie na jakiekolwiek petycje cudami.
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko wie, a świat stworzył
doskonały i nawet guzik od gaci nie może nikomu spaść bez woli Bożej.
[...] Nie można prosić o nic: ani o zdrowie, ani o pomyślność, ani o
niepodległość ojczyzny. Gdyby bowiem Bóg naprawił coś cudem, oznaczałoby
to, że rzeczywistość jest niedoskonała. Stan doskonały jest wtedy, gdy
niczego nie trzeba naprawiać."

"Staram się nie być dla nikogo świnią. No tak! Po co mam być świnią?
[...] Kiedyś, gdy miałem się żenić i rodzice życzyli sobie, aby się
odbył ślub kościelny, zaprowadzono mnie do pewnego dominikanina. Byłem
już wtedy niewierzący, więc duchowny ten usiłował tchnąć we mnie
religijnego ducha. Robił to zresztą w sposób niesłychanie naiwny,
rysując przede mną wizję okropnych mąk piekielnych. Tłumaczyłem mu
wówczas, że ja się przecież całkiem przyzwoicie zachowuję. Odpowiedział
mi na to, że nie ma żadnego powodu, żebym miał się tak zachowywać. [...]
Gdyby nawet Pan Bóg dał mi specjalną licencję na walenie ludzi w mordę,
to powiem Panu, że nadmiernie bym z niej nie korzystał."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-01-25 08:09:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/01/2019 o 20:46, XL pisze:

67.html

> Lem mowił prawdę - ty jesteś dowodem.

na istnienie obcych w twoim swiecie :-]

--
gazebo

10. Data: 2019-01-25 09:22:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ostatni zachwycałaś się tym źródłem, więc:
>
> http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1560
>
> (ciach pierdy)

Nie. To ty się nim zachwycasz. Ja ci zacytowałam jego PRZEBŁYSK
przytomności.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Sonda :-)