Lewackie proby narzucania narracji ;)

11. Data: 2020-07-25 22:57:07

Temat: Re: Lewackie proby narzucania narracji ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Robilbym dalej to co robiem czyli marudzilbym ci ze Bog Ciem KOcha
> do usmarkanej twojej smierci, ot tak zebys mial szansem "przezyc"
> w miarem lagodnie zwontpienie w swojom bosKOm wietrznosc... ;P

smutny ten twoj los
---
twoj w moim TOWARzystwie jeszcze smutniejszy ;P

12. Data: 2020-07-27 19:33:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2020 o 21:57, m...@g...com pisze:

> ---
> twoj w moim TOWARzystwie jeszcze smutniejszy ;P

ot znowu, towarzyszu, odejdz w pokoju
--
gazebo

13. Data: 2020-07-28 05:31:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> smutny ten twoj los
> ---
> twoj w moim TOWARzystwie jeszcze smutniejszy ;P

ot znowu, towarzyszu, odejdz w pokoju
---
Sam se odejdz jak taka twoja wola ;)
Najlepiej do ciszy POkoju bez klamek ;P
Moze tam doswiadczysz wreszcie ze:
Bog Ciem KOcha! ;)

14. Data: 2020-07-28 18:54:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2020 o 04:31, m...@g...com pisze:

> ---
> Sam se odejdz jak taka twoja wola ;)
> Najlepiej do ciszy POkoju bez klamek ;P
> Moze tam doswiadczysz wreszcie ze:
> Bog Ciem KOcha! ;)

wiem, ze sie kocham, a ciebie kto bo nawet sam siebie nie trawisz
--
gazebo

15. Data: 2020-07-28 22:06:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze sie kocham, a ciebie kto bo nawet sam siebie nie trawisz gazebo
---
stare dobre przeniesienie [liter] i krancowa ambiwalencja u narcyza?
no coz -smierc jeden dzien znow blizej a ty nadal marnujesz czas

16. Data: 2020-07-29 20:27:31

Temat: niebieskie proby narzucania narracji ;)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2020 o 21:06, m...@g...com pisze:

> ---
> stare dobre przeniesienie [liter] i krancowa ambiwalencja u narcyza?
> no coz -smierc jeden dzien znow blizej a ty nadal marnujesz czas

jakbym byl twoim psychiatra to rzucilbym zawod i wyjechal na ryby

--
gazebo

17. Data: 2020-07-30 23:41:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no coz -smierc jeden dzien znow blizej a ty nadal marnujesz czas

jakbym byl twoim psychiatra to rzucilbym zawod i wyjechal na ryby
probowales nie wyszlo, bywa ze siem zle w zyciu wybiera ;)
juz dawno POwinienes robic za karmem dla rybek ;P
Bog KOcha swoje Rybki karmic takimi cwoczkami ;)

18. Data: 2020-08-02 12:25:04

Temat: Re: niebieskie proby narzucania narracji ;)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/07/2020 o 22:41, m...@g...com pisze:
---
> probowales nie wyszlo, bywa ze siem zle w zyciu wybiera ;)
> juz dawno POwinienes robic za karmem dla rybek ;P
> Bog KOcha swoje Rybki karmic takimi cwoczkami ;)

lubie jak piszesz o sobie
--
gazebo

Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy
Łajdactwa i świętość w jednym stoją domu
Mimo wszystko nie zapominajmy