Lewatywa - z czym?

1. Data: 2005-09-26 16:16:30

Temat: Lewatywa - z czym?
Od: "outerworld" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytalem ze najlepiej oczyszczac jelito grube za pomoca uryny odparowanej do
1/4 objetosci, dawkujac po 150-200 mg. Jakos jednak nie chcialbym aby w
mojej kuchni na scianach zasiadl moj mocz. Czy jest cos innego, co rownie
skutecznie zdejmie zlogi ze scianek jelita?

2. Data: 2005-09-26 16:42:04

Temat: Re: Lewatywa - z czym?
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

outerworld napisał(a):
> [...]
> mojej kuchni na scianach zasiadl moj mocz. Czy jest cos innego, co rownie
> skutecznie zdejmie zlogi ze scianek jelita?

Hm, nie jestem lekarzem, ale wydaje mi sie, ze mogloby dojsc do
zakażenia? ZTCW to lewatywe robi się z wody z solą.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-09-27 00:27:04

Od: "Radek R" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" napisał

> Hm, nie jestem lekarzem, ale wydaje mi sie, ze mogloby dojsc do zakażenia?
> ZTCW to lewatywe robi się z wody z solą.

W zasadzie u ludzi zdrowych mocz jest jałowy. Odparowywanie go to dodatkowa
sterylizacja jakby nie patrzeć. Niemniej sposób wydaje sie być cokolwiek
hmmm, wydumany. Wystarczy raz dziennie zjeść porcje np. kaszy gryczanej i
popić solidnie zwykłą wodą mineralną- po co sie katować?

4. Data: 2005-09-27 06:34:30

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 Sep 2005 18:16:30 +0200, na pl.sci.medycyna, outerworld napisał(a):

> [...]
> mojej kuchni na scianach zasiadl moj mocz. Czy jest cos innego, co rownie
> skutecznie zdejmie zlogi ze scianek jelita?

Nic złego się nie stanie, a jak już nie pasuje Ci odparowywanie, to równie
dobrze można zrobić nieodparowanym. Środków zastępczych jest wiele i jeśli
masz książkę "Oczyszczanie organizmu" Małachowa, w której odparowywanie
jest opisane, to jest tam także wiele środków zastępczych. Ale należy
pamiętać,że mocz jest najbezpieczniejszy dla korzystnej flory bakteryjnej w
jelicie grubym w przeciweństwie do np. roztworów soli czy soku z cytryny.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2005-09-27 08:59:32

Od: "ReY" <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Trapez
> www.trapezonet.republika.pl
Rok urodzenia: 1975

Wzrost: 178cm

Waga: 63 kg

Ty masz niedowagę!

6. Data: 2005-09-27 10:32:07

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 27 Sep 2005 10:59:32 +0200, na pl.sci.medycyna, ReY napisał(a):

> Ty masz niedowagę!

Być może ale nie przeszkadza mi to w uprawianiu sportu i nie jestem jakiś
osłabiony. Ponad 1000km przejechałem w tym roku w samych wyścigach na
rowerze górskim i waga pozostaje na stałym poziomie. Widocznie tak już mam
mieć.

7. Data: 2005-09-27 17:48:52

Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek R napisał(a):
> [...]
> hmmm, wydumany. Wystarczy raz dziennie zjeść porcje np. kaszy gryczanej i
> popić solidnie zwykłą wodą mineralną- po co sie katować?

i co ta kasza z wodą da?

8. Data: 2005-09-27 23:40:36

Od: "Radek R" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co ta kasza z wodą da?

Zdrową obfitą kupę

9. Data: 2005-09-28 07:45:41

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 28 Sep 2005 01:40:36 +0200, na pl.sci.medycyna, Radek R napisał(a):

> Zdrową obfitą kupę

No i co z tego, że kupa będzie obfita? Jeśli już pożywienie ma spełniac
takie funkcje jak lewatywa czyli oczyszczać ścianki jelita ze złogów, to
inne pożywienie jest najlepsze. Najlepiej po dniu głodówki, w czasie której
złogi na ściankach jelita trochę się "złuszczą", zjeść dużą porcję surówki
z kapusty, która przechodząc przez układ pokarmowy "zeskrobie" to co się
da.

10. Data: 2005-09-28 09:20:39

Od: "Radek R" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z kapusty, która przechodząc przez układ pokarmowy "zeskrobie" to co się

Remarquable...

Glukozamina - efekt odwrotny?
Badania krwi - co to? To wiem ale...
Czy mogę wymagać od lekarza zlecenia określonych badań?
oczy wrażliwe na jarzeniówki
Niedobór magnezu - zawroty głowy.