Lewe jądro

1. Data: 2004-11-11 00:11:31

Temat: Lewe jądro
Od: "[TENGU]" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu boli mnie lewe jądro przy dotyku. Jest to ból inny niż
przy zgniataniu jądra prawego i dodatkowo występuje przy dużo mniejszym
nacisku. Lewe jądro jest pozatym znacznie mniejsze niż prawe, i otoczone
jakby taką galaretowatą substancją. Nie pamiętam, abym odnosił niedawno
jakieś urazy krocza. Moje pożycie seksualne jest normalne. Czy mam się
czym martiwć?

2. Data: 2004-11-11 01:14:05

Temat: Re: Lewe jądro
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"[TENGU]" <t...@s...com> wrote in message news:cmuan8$ddi$2@news.onet.pl...
> [...]
otoczone jakby taką galaretowatą substancją. Nie
> pamiętam, abym odnosił niedawno jakieś urazy krocza. Moje pożycie seksualne jest

To zależy od tego co powiedział lekarz...

3. Data: 2004-11-11 08:57:18

Od: "aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby taką galaretowatą substancją. Nie pamiętam, abym odnosił niedawno
> jakieś urazy krocza. Moje pożycie seksualne jest normalne. Czy mam się

Co do jąder to nie ma żartów.Jak najszybciej idź do urologa, bo może to być
stan zapalny lub wodniak??
Ostatnio wśród moich znajomych jeden miał wodniaka, a drugi raka jądra (bo
zwlekał z wizytą u lekarza).
Zyczę zdrowia i pozdrawiam.

4. Data: 2004-11-11 09:56:51

Od: "michal" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem ewidentnie żylaki powrózka nasiennego, ale nie jestem lekarzem.
wpisz np w googlach nazwe tej choroby (choc to bardziej przypadłosc) i zobacz
czy opis zgadza sie z Twoimi dolegliwosciami, i odpisz mi czy sie nie
pomylilem, dzieki, pozdrawiam i glowa do gory! ale nie zapomnij o wizycie u
specjalisty

michał

5. Data: 2004-11-12 13:32:55

Od: "[TENGU]" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-11 10:56, Użytkownik michal napisał:

> [...]
> czy opis zgadza sie z Twoimi dolegliwosciami, i odpisz mi czy sie nie
> pomylilem, dzieki, pozdrawiam i glowa do gory! ale nie zapomnij o wizycie u

trudno mi samemu zdjagnozować co to jest (nawet z opisem). jądro jest
normalne, bez grudek, jednak otoczone jakby galaretowatą substancją. w
dodatku boli z jednej strony przy dotyku.

6. Data: 2004-11-12 13:33:24

Od: "[TENGU]" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-11 09:57, Użytkownik aga napisał:

> [...]
> stan zapalny lub wodniak??
> Ostatnio wśród moich znajomych jeden miał wodniaka, a drugi raka jądra (bo

ja mam dopiero 20 lat! skąd u mnie miałby być rak:/?

7. Data: 2004-11-12 13:33:38

Od: "[TENGU]" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-11 02:14, Użytkownik Pszemol napisał:

> To zależy od tego co powiedział lekarz...

No właśnie nic, bo nie byłem:/

8. Data: 2004-11-12 13:37:23

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.sci.medycyna
a tam użytkownik [TENGU] pisze:

> ja mam dopiero 20 lat! skąd u mnie miałby być rak:/
A skąd się biorą dzieci w klinikach onkologicznych?

Pozdrawiam i życzę zdrowia

9. Data: 2004-11-12 19:07:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <k...@o...pl> wrote in message
> moim zdaniem ewidentnie żylaki powrózka nasiennego, ale nie jestem lekarzem.

To jest niezwykłe... nie jesteś lekarzem, ale EWIDENTNIE znasz diagnozę.
Kuriozum. Brak Ci samokrytyki...

10. Data: 2004-11-12 21:25:23

Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam dopiero 20 lat! skąd u mnie miałby być rak:/?
Nie chciałam rozwijać tematu, ale ten znajomy z rakiem jadra ma 18 lat i już
ma jądro usunięte.Teraz czeka na chemioterapie. :-(((((

homeopatia
Masz problem z candida-zbieram materialy
Fibrynogen
anemia
Sterydy