Libertia grandiflora

1. Data: 2005-01-09 08:40:36

Temat: Libertia grandiflora
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ją uprawia? czy zimuje w gruncie?
Pozdrawiam. Mirzan

2. Data: 2005-01-09 10:01:32

Temat: Re: Libertia grandiflora
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Czy ktoś ją uprawia? czy zimuje w gruncie?
> Pozdrawiam. Mirzan

Tego Mirku chyba nikt nie ma :)
Zacznij uprawiac bodziszki lub trawy !! :)
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-01-09 16:22:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego Mirku chyba nikt nie ma :)
> Zacznij uprawiac bodziszki lub trawy !! :)
> Pozdrawiam, Krystyna
>
> Mam kilka bodziszków, perłowy,żałobny, bulwkowaty, obrzeżony jasno,
od Marii dostałem o czarnych liściach i jescze jakieś paskudy.
Traw co nieco obawiam się. Spartina tak się rozlazła,ledwiepozbyłem się
jej.Teraz zaczyna panoszyć się stipa tenuissima.Żona już podejrzliwie
patrzy na miskant co udaje bambusa.Te liliowate mają takie schludne,
prawie geometryczne formy. Poza tym same wpadają w ręce, jak ich nie
lubić?Pozdrowienia. Mirzan

4. Data: 2005-01-09 17:15:54

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patrzy na miskant co udaje bambusa.Te liliowate mają takie schludne,
> prawie geometryczne formy. Poza tym same wpadają w ręce, jak ich nie

A niech sie panoszy ta Stipa, przeciez jest taka ladna.
Jesli mozesz to podaj nazwy lacinskie tych bodziszkow to sobie na nie popatrze
w googlach :))
Pozdrawiam, Krystyna

5. Data: 2005-01-09 19:08:28

Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Czy ktoś ją uprawia? czy zimuje w gruncie?
> Pozdrawiam. Mirzan

Osobistych doświadczeń z uprawą libertia grandiflora nie posiadam .
W fachowej literaturze pisze ,że jest częściwo mrozoodporna .
tyle mogę pomóc .
Z pozdrowieniami Alicja

6. Data: 2005-01-09 19:16:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w googlach :))
> Pozdrawiam, Krystyna
>
> Nie będzie proste znależienie nazw.Żałobny-G. phaemum,G.tuberosum,
himalajski pełny, Czarny od Marii ma nazwę w ogrodzie.Najgorzej
z perłowym, pod taką nazwą dostałem.Kwiat popielatoniebieski,
liście wytłaczane.
Stipa może rosnąć dopóki nie wejdzie na głowę serduszce miniaturowej,
zresztą ona sama sieje się.Lilie górą.
Pozdrawiam. Mirzan

7. Data: 2005-01-09 19:21:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tyle mogę pomóc .
> Z pozdrowieniami Alicja
>
> Najbardziej jestem zainteresowany czy ktoś ma w ogrodzie.
To co w książce nie zawsze jest prawdą,u mnie czasem zimują
te co nie powinny, a inne odporne podobno wymarzają.
Na przyszły rok będzie wiadomo.
Pozdrawiam. Mirzan

8. Data: 2005-01-09 19:27:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Stipa może rosnąć dopóki nie wejdzie na głowę serduszce miniaturowej,
> zresztą ona sama sieje się.Lilie górą.
> Pozdrawiam. Mirzan
:)
Stipa tenuissima Pony tails jest trawa pochodzaca z meksyku
dzieki swojemu gestemu ulistnieniu
starsze sadzonki zimuja z powodzeniem w gruncie bez okrycia
:)
jesli liczyc tegoroczna zime
to bylo tak przez ostatnie trzy zimy
:)
jednak male jesienne somosiejki
w gruncie w ubr wyginely mi prawie wszystkie
:)
w foliowcu okryte jedna warstwa grubej agrowlokniny
przezyly ubiegloroczna zime we wszystkich doniczkach
:)
byc moze przez to Legutko w opisie nasion tej trawy
okresla ja jako jednoroczna
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2005-01-09 19:32:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stipa może rosnąć dopóki nie wejdzie na głowę serduszce miniaturowej,
> zresztą ona sama sieje się.

Jak to się sama sieje ???
To jaka to jest ... bo już m się podoba :-)

Serdecznie Miłka

10. Data: 2005-01-11 06:45:01

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będzie proste znależienie nazw.Żałobny-G. phaemum,G.tuberosum,
> himalajski pełny, Czarny od Marii ma nazwę w ogrodzie.[...]

G.nigricans

Z pozdrowieniami, Maria

mapa ogrodników
szyszki koreanki
Imieniny - ciągłe pozdrowienia od wszystkich dla wszystkich :-)
Witam!!!:)
[SPAM] Fajny sekatorek dla grupowiczów :-)