Re: Licznik dwutaryfowy

From: s...@o...pl
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Licznik dwutaryfowy
Date: 11 Jan 2006 23:23:43 +0100

> nie wiem jak to jest u was ale u mnie taryfa tańsza trwa od 13-15 godz i
> potem od 21 - do 7 rano.

Niewątpliwie jest tak jak napisaleś, ale... ja mam juz od tak dawna licznik
dwutaryfowy, że dokładnie nie pamietam ;-) Poza tym pora sie chyba zmienia (o
1 godzinę) przy zmianach czasu na letni/zimowy. Ponadto zegar mimo, że mam już
zmieniony na elektroniczny takze chyba nie jest zbyt dokładny (o własnie, musze
go sprawdzić; kiedyś co pół roku przychodzili panowie z energetyki i
przestawiali i przy okazji regulowali - teraz od lat ich nie widziałem). Zatem
jak włącze około 22 jest w miare ok. Zreszta zdarza mi sie wlaczać pralkę
również około 13, a także wcale nie tak rzadko w godzinach 7-13 oraz 15-21 ;-)

pozdrawiam

Stanley